Snaga filma u novoj, brendiranoj realnosti kratkog sadržaja
Izazovi za filmsku industriju u konkurenciji sa brzom, trendovski orijentisanom produkcijom sadržaja za društvene mreže, kao paralelnoj realnosti koju živimo, traže potpuno nove pristupe i pravila.
Dragan Bjelogrlić, glumac, režiser i producent, biće gost 11. Brending konferencije i na panelu “Brand New Production” i podijeliti svoje iskustvo o promjenama koje je film i autorstvo, kao brend, pokrenulo u filmskoj industriji regiona, povezujući ga na novim principima kreativnosti i stvaralaštva.
Bjelogrliću će se u ovoj diskusiji pridružiti Jovan Marjanović, direktor Sarajevo film festivala i predstavnik BiH u upravnom odboru EUROIMAGES, koji će govoriti o snazi i uticaju filma i filmskog festivala u promociji zemlje, regije ili organizacije.
Moderatorica Emina Ganić, menadžerica akademskih aktivnosti na Sarajevskoj školi za nauku i tehnologiju (SSST) i bivša izvršna direktorica Sarajevo Film Festivala, će voditi diskusiju koja će istražiti novi način filmske produkcije i kreativnosti, uključujući i ulogu AI tehnologije u tom procesu.
Ako vas zanima na koji način se svijet marketinga i filma prepliću, sarađuju i zajednički kreiraju potpuno novu realnost, koja utiče na sve sfere društva, te kako film postaje brend, a brendiranje koristi filmskoj industriji i ekonomiji države, posjetite Brending konferenciju, koja se održava u Skenderiji, dvorana “Mirza Delibašić”, 2. juna!