Jedan od vodećih britanskih lanaca supermarketa, Waitrose, počinje uvodi opciju dostave hrane u domove kada vlasnici domaćinstava nisu kod kuće.
Radnici se prilikom dostave namirnica služe kodom za ulazak u dom i pametnom bravom. Kod ističe čim dostavljač dostavi namirnice, odnosno složi ih u frižider ili ormariće, i napusti kuću ili stan.
U testnoj fazi bit će obuhvaćeno 100 domaćinstava u Londonu, a od početka naredne godine uslugu će moći koristiti i ostali kupci. Waitrose će platiti nabavku i postavljanje pametne brave korisnicima ove usluge.
Osim toga, svi dostavljači će na sebi nositi kamere koje će snimati njihov boravak u domu. Snimak će biti na raspolaganju kupcima, kako bi se otklonile njihove sumnje da u je radnik nešto ukrao ili se neprilično ponašao.
Ovaj način dostave mogao bi riješiti jedan od ključnih problema kod online kupovine, jer se mnogi žale da moraju biti kod kuće i čekati na naručenu robu.
Ovaj britanski lanac nije jedini koji testira ovakvu opciju.
Amazon je prošle godine u nekoliko američkih gradova pokrenuo program Amazon Key koji također omogućava dostavljanje namirnica tokom odsustva vlasnika domaćinstva.