Predstavljanjem četvrte generacije modela C3, Citroën je potpuno preokrenuo principe dizajna evropskih automobila B-segmenta. 100% električni ë-C3 pruža najviše udobnosti u svojoj klasi, jednostavno električno iskustvo, iznimni nivo opreme i nevjerojatan odnos između kvalitete i cijene, a pritom proizvodi se u Evropi.
100% električni model ë-C3 ponosno stoji na čelu četvrte generacije najpopularnijeg automobila marke Citroën, koji je prodan u više od 5,6 milijuna primjeraka otkako je prva generacija puštena u prodaju 2002. godine. C3 se smatra najpopularnijim modelom marke Citroën i predstavlja 29% njezine prodajne količine u Evropi. U 2022. model C3 osvojio je ukupno 11% evropskog tržišta automobila B-segmenta.
Potpuno novi ë-C3 najavljuje novo poglavlje za marku Citroën. Popularna i odvažna marka svoju ponudu stalno nadograđuje i ažurira. Njihov cilj je 100% električna vozila učiniti dostupna svim ljudima. Novi ë-C3 to omogućuje po poštenoj i pristupačnoj cijeni. ë-C3 s dometom od 320 km bit će dostupan po cijeni od 23.300 EUR. Istodobno, Citroën obećava još pristupačniji ë-C3 s dometom od 200 km do 2025. godine, već od 19.990 EUR.
Thierry Koskas, izvršni direktor marke Citroën objašnjava: “Ponuda pristupačnih vozila oduvijek je bila važan dio Citroënove strategije. Međutim, očekivanja kupaca automobila B-segmenta su se promijenila, posebno zbog sve veće popularnosti SUV vozila i sve veće želje za električnom vožnjom. Evropskim proizvođačima vozila je sve teže ispuniti ova očekivanja. Kao hrabra marka, Citroën se usuđuje da uradi upravo to s potpuno novim 100% električnim ë-C3 za evropske kupce. Riječ je o osvježenoj, prefinjenoj i udobnoj limuzini s petoro vrata u B-segmentu sa sofisticiranom opremom koja je dizajnirana posebno za Evropu i koja se također proizvodi u Evropi, a uz to je i izuzetno pristupačna s cijenama već od 23.300 EUR.”
Najveća udobnost u klasi
Citroën ë-C3 pruža osjećaj “lebdjenja na letećem tepihu” jer po prvi put kombinuje renomirani ovjes Citroën Advanced Comfort® i nova sjedala Citroën Advanced Comfort®.
Viši i ugaoniji, ali sličnih dimenzija: potpuno novi ë-C3 nudi beskompromisnu udobnost, viši položaj za vožnju (+100 mm u usporedbi s limuzinama s petoro vrata B-segmenta) za lakši ulazak i izlazak, povećan razmak od tla i spoljašnje zaštitne elemente prema izboru klijenta.
Potpuno novi ë-C3 ima progresivne hidrauličke graničnike
Po prvi put u historiji modela C3, marka Citroën odlučila je da serijsko ugradi inovativni i ekskluzivni ovjes Citroën Advanced Comfort® u sve izvedbe potpuno novog ë-C3 na 100% električni pogon.
Progresivni hidraulički graničnici (Progressive Hydraulic Cushions®), koji su inače nevidljivi vozaču i putnicima, pružaju putnicima jedinstven osjećaj udobnosti na cesti, sličan “lebdjenju na letećem tepihu”. Ovo daje inženjerima širi raspon mogućnosti za podešavanje ovjesa na potpuno novom Citroënu ë-C3, zbog čega vozilo izgleda kao da klizi kada vozite po neravnim površinama. Umjesto mehaničkih, na svakom uglu vozila ugrađena su dva hidraulička graničnika, jedan za kompresiju, drugi za ekspanziju, koji djeluju u povezanosti s amortizerom i ovjesom.
Ovaj sistem funkcionira u dvije faze. Kod lakše kompresije i ekspanzije, opruga i amortizer zajedno kontrolišu vertikalne pokrete, bez intervencije hidrauličkih graničnika. Kod jačih udara, opruga i amortizer rade zajedno s hidrauličkim graničnicima kako bi postepeno usporavali kretanje i ublažili udare. Za razliku od mehaničkog graničnika, koji apsorbira energiju i zatim vraća dio energije natrag u obliku udarca, hidraulični graničnik apsorbira i raspršuje tu energiju.
“Udobnost je ključni dio genetskog koda marke Citroën. Ovo nam je veoma važno, kao što je važno i našim kupcima. Zato smo se zaista potrudili da potpuno novi ë-C3 učinimo najudobnijim automobilom među limuzinama s petoro vrata u B-segmentu. Opremili smo ga Citroën inovacijama, poput novih verzija naših sjedala Citroën Advanced Comfort® i premijerno za model C3 također s našim ovjesom Citroën Advanced Comfort®,” rekla je Laurence Hansen, direktorica proizvoda i strategije marke Citroën .
Unutrašnjost po uzoru vaše kuće za vrhunsku udobnost
Prostrana unutrašnjost dizajnirana je s jednostavnim ali sofisticiranim površinama koje putnicima pružaju ambijent sličan onom u njihovoj dnevnoj sobi. Potpuno novi ë-C3 dobio je sjedala Citroën Advanced Comfort® s novim uzorkom, koji su posebno prilagođeni ovom vozilu. Istovremeno, imaju ugrađenu dodatnu pjenastu gumu koja osigurava ugodan i mekan osjećaj od prvog kontakta i dobru podršku bez obzira na dužinu vožnje.
Osim toga, mogu se pohvaliti potpuno novim dizajnom koji, s visinom od 1,57 metara, putnicima na prednjim sjedalima pruža 30 mm više prostora za glavu, omogućavajući višu i uvjerljiviju poziciju za vožnju te veći osjećaj kontrole i sigurnosti. Svi putnici imaju koristi od bolje vidljivosti prema van, što doprinosi boljem osjećaju u vozilu. Unutrašnjost potpuno novog ë-C3 je prostranija od njegovog prethodnika u gotovo svim dimenzijama, iako je redizajnirani model samo 19 mm duži i 6 mm širi. Putnici na zadnjim sjedalima uživaju 19 mm više prostora za laktove, a vozač i suvozač 21 mm više od tržišnog prosjeka, dok je prostor za koljena putnika na zadnjim sjedalima najbolji u klasi i najmanje 20 mm više od prosjeka.
Prijevoz prtljage i drugih predmeta novim vozilom ë-C3 potpuno je jednostavan. U visokoj unutrašnjosti nalazimo niz korisnih i pametnih površina za odlaganje stvari na panelima vrata, središnjoj konzoli i ispod središnjeg naslona za ruke, dok središnja konzola nudi podlogu za bežično punjenje (serijski za “Max” izvedbe).
Udobni i modularni nasloni zadnjih sjedala koji se mogu podijeliti u omjeru 60-40 (serijski na izvedbama You i Max) te širina između zadnjih blatobrana (1015 mm) omogućavaju korisnicima da prevoze veće predmete u vozilu ukoliko potrebno, čak 310 litara prtljažnog prostora i iza zadnjih sjedala dovoljno je za većinu kupovine.
Potpuno novi ë-C3 je visok 1,57 metara (bez krovnih nosača), što ga čini višim od njegovog prethodnika, a također je dobio višu šasiju, slično kao kod SUV modela, što olakšava ulazak i izlazak i pruža stabilniju vožnju preko prepreka, rubnjaka i rupa s kojima se često susrećemo prilikom vožnje u gradu ili prigradskim naseljima.
100% električni ë-C3 udaljen je čak 163 mm od tla, odnosno mnogo više od svog prethodnika, kod kojeg je ta dimenzija iznosila 135 mm.
Jednostavan život s električnim pogonom
- Električni motor od 83 kW/113 KS razvija dovoljno snage i okretnog momenta za svakodnevnu vožnju na posao i duža putovanja, a baterija od 44 kWh pruža do 320 km dometa prema WLTP ciklusu.
- Na brzoj jednosmjernoj punionici (100 kW) vozilo se može napuniti od 20 % do 80 % kapaciteta za samo 26 minuta. Jednostavan pristup do više od 540.000 stanica za punjenje širom Evrope.
- Poveziva navigacija s novom aplikacijom ë-ROUTES osigurava kraće vrijeme putovanja i omogućava pouzdaniju mrežu punionica koje su stalno dostupne.
Troškovno učinkovita platforma, prilagođena 100% električnim vozilima, sadrži set LFP (litij-željezo-fosfatnih) baterija od 44 kWh koji obezbeđuje do 320 kilometara dometa prema WLTP ciklusu zahvaljujući mogućnosti za punjenjem na brzim DC punionicama (100 kW) gdje se vozilo može napuniti od 20 % do 80 % za samo 26 minuta.
Standardno AC punjenje, od 20 80 %, traje oko 4 sata i 10 minuta ako je dostupno 7 kW snage ili 2 sata i 50 minuta ako je dostupno 11 kW. Pristup kućnim i javnim AC stanicama za punjenje je jednostavan pomoću priloženog Mode 3 kabla, koji je idealan za redovnu upotrebu na WallBox kućnoj stanici za punjenje, kao i na javnim stanicama za punjenje. Kabel je pogodan za punjenje na jednofaznoj (7,4 kW) ili trofaznoj (11 kW) WallBox punionici.
S motorom od 83 kW (113 KS) i potpuno automatskim mjenjačem koji ubrzava od 0 do 100 km/h za oko 11 sekundi i uz privremenu najveću brzinu od 135 km/h, potpuno novi ë-C3 pruža vam više od dovoljno snage i performansi za svakodnevnu vožnju u gradu i prigradskim područjima.
Vlasnici ovog vozila moći će planirati svoje putovanje, pratiti stanje napunjenosti i nivo baterije te uživati u potpunom iskustvu navigacije uz novu aplikaciju e-ROUTES. Ova je posebno dizajnirana za električna vozila Citroën i uključena je u pretplatu na usluge povezivanja “Connect Plus”. Uz aplikaciju MyCitroën, vozači ë-C3 također će moći upravljati rasporedom punjenja i prethodno zagrijati ili ohladiti vozilo, kao i provjeriti status i lokaciju baterije.
Vozači potpuno novog 100% električnog Citroëna ë-C3 koji odaberu opciju “Connect Plus” dobit će set novih alata koji osiguravaju lakšu i bezbrižniju upotrebu. Ovi su:
- Aplikacija Citroën e-ROUTES, razvijena posebno za Citroën električna vozila i omogućuje efikasno planiranje rute, jednostavno praćenje nivoa napunjenosti baterije i podataka o stanicama za punjenje. Uz ovu integriranu aplikaciju, vozači mogu biti sigurni da će im vrijeme vožnje biti smanjeno, da će imati najbolje i najpouzdanije informacije o mreži za punjenje i da će uvijek znati koliki je postotak energije u bateriji.
- Funkcija E- Remote omogućava vlasnicima da koriste aplikaciju MyCitroën kao daljinski upravljač za ë-C3 kada ga žele zagrijati ili ohladiti pre odlaska, upravljati rasporedom punjenja, pratiti status punjenja i prikazati lokaciju vozila.
Automobil se automatski povezuje s aplikacijom e-ROUTES kada vlasnici unesu njegove podatke u svoj MyCitroën račun. Aplikacija je dozvoljena u određenim državama.
Kompletna oprema
- Potpuno novi 100% električni Citroën ë-C3 iznenađuje i impresionira svojom sveobuhvatnom ponudom opreme i pametnim rješenjima.
- C-Zen Lounge, s Citroënovim ekranom u visini očiju i manjim volanom, omogućio je pametan pristup redizajniranju armaturne ploče, zamjenjujući tradicionalnu instrument tablu i nudeći jednostavan pristup svim ključnim informacijama bez potrebe da vozač skida pogled s ceste.
- Ugrađeni nosač pametnog telefona vozaču omogućuje automatsko pokretanje nove namjenske aplikacije koristeći bežičnu NFC tehnologiju (Near Field Communication) za infotainment sistem.
- Široka paleta Citroënovih sistema pomoći u vožnji, kojima su sada opremljeni svi modeli, garantuje udobnost, sigurnost i podršku.
Pružanje najbolje udobnosti u ovom segmentu automobila, kao i mirno okruženje za sve u vozilu, bili su jasni prioriteti za tim dizajnera i inženjera 100% električnog modela ë-C3. Međutim, ovo je tek početak priče, jer je bilo jednako važno da ova limuzina s petoro vrata B-segmenta, dizajnirana i proizvedena u Evropi, dobije nevjerojatno sveobuhvatan asortiman opreme i pametnih rješenja kako bi zadovoljila sve potrebe kupaca.
C-Zen Lounge
Glavni cilj bio je definiranje novih standarda u području dizajna interijera. Novi ë-C3 dobio je C-Zen Lounge, inovativnu, prostranu i dobro opremljenu unutrašnjost koja je, kako se očekuje od Citroëna, redizajnirala tradicionalnu armaturnu ploču i pružila iznimno visok nivo udobnosti.
Zahvaljujući unutrašnjosti C-Zen Lounge, vozač i suvozač imaju potpuno nesmetan pogled ispred sebe, kao da gledaju kroz široki luk, što im omogućava veliko vjetrobransko staklo i horizontalna maska koja se grafički proteže preko cijelo vozilo. Okružen je za Citroën tipičnim vertikalnim ventilacijskim otvorima. Maska armaturne ploče podijeljena je u dva dijela, tehnički elementi su smješteni na vrhu, a donji dio je okružen prijatnom tkaninom.
Posebnost gornjeg dijela je što više nema klasične instrument table. Potpuno novi 100% električni ë-C3 po prvi put koristi novi Citroën ekran u visini očiju, prikazujući informacije o vozilu u sjajnom crnom području između gornjeg dijela ploče i donjeg dijela vjetrobranskog stakla. Ovo pametno rješenje osigurava da se informacije ne dupliciraju, kao što bi inače bilo na ekranu u visini očiju i klasičnoj instrument tabli, a također omogućuje vozaču jednostavan pristup svim ključnim informacijama koje su mu potrebne bez skidanja pogleda s ceste.
Novi kompaktni multifunkcionalni volan je manji i lakši za rukovanje te podesiv po visini i dubini tako da pogled na Citroën ekran u visini očiju nije ometan tokom rada.
Infotainment ekran u boji od 10,25” lebdi u sredini armaturne ploče, blago okrenut prema vozaču (opcija za izvedbe “You”), dok vlasnici izvedbe “You” dobivaju My Citroen Play u serijski opremi zajedno s priključkom za pametni telefon, koji ima posebnu aplikaciju za pristup muzici, radiju, pozivima i navigaciji putem vlastitog uređaja.
“Veoma smo ponosni na prostranu unutrašnjost, posebno na našu novu armaturnu ploču, koja je podijeljena na profinjeni i tehnički sofisticirani gornji dio i ugodniji donji dio sa stiliziranim dizajnom po uzoru sofe. Rijetkost je za vozilo u ovom segmentu da gornji dio armaturne ploče ima tako čist izgled i s lijeve i s desne strane, što smo postigli uvođenjem naše nove unutrašnjosti C-Zen Lounge s Citroën ekranom u visini očiju. Zahvaljujući lebdećem centralnom ekranu infotainment sistema ili površini za pametne telefon u sredini, nismo morali da ih instaliramo na glomazan ili nespretan način,” rekao je Boris Reinmöller.
Savršena povezivost
Iako je 100% električni ë-C3 relativno kompaktno vozilo, veliki naglasak stavlja na povezani infotainment sistem koji putnicima pruža jednostavnu upotrebu i brz pristup pametnim i korisnim funkcijama potrebnim za jednostavno putovanje i bezbrižnu povezanost.
Instinktivni kontrolni prekidači na volanu i dugme “Home” na svim izvedbama osiguravaju bezbrižnu vožnju za vozača. Dostupna su tri nivoa infotainmenta:
- MY CITROËN PLAY WITH SMARTPHONE STATION serijski je dostupan na izvedbama “You” i uključuje integrirani nosač pametnog telefona na koji vozač može spojiti svoj uređaj i automatski pokrenuti novu aplikaciju koristeći NFC bežičnu tehnologiju (Near Field Communication). Putem ove aplikacije korisnici mogu pristupiti prečicama telefona, radija, navigacije i muzike sa svog uređaja. Zahvaljujući kontrolnim prekidačima na volanu ë-C3, vozač može držati ruke na volanu, a pomoću dugmeta “Home” može se jednostavno vratiti na početnu stranicu aplikacije.
- MY CITROËN PLAY PLUS SA 10-INČNIM EKRANOM NA DODIR dostupan je serijski kod izvedbe “Plus”, a uz doplatu i kod izvedbe “You”. Sistem uključuje centralni ekran od 10,25” s pristupom ugrađenom AM/FM/DAB radiju, nudi funkciju mirroring pametnog telefona i kompatibilan je s protokolima Apple CarPlay i Android Auto za jednostavan pristup navigaciji, aplikacijama i medijskim uslugama.
- MY CITROËN DRIVE SA 10 INČNIM ZASLONOM NA DODIR dostupan je serijski kod izvedbe “Max”, a uz doplatu i kod izvedbe “Plus”. Ergonomski dizajniran centralni ekran u boji od 10,25” koristi arhitekturu widgeta u stilu pametnog telefona koja omogućava pristup ključnim funkcijama navigacije, telefona, radija, aplikacija i medijskih uređaja putem virtuelnih prečica. Bežični Wi-Fi omogućava mirroring pametnog telefona i kompatibilan je s Apple CarPlay i Android Auto protokolima.
Klijenti mogu izabrati jedan ili oba nivoa pretplate na usluge “Connected Services” kako bi maksimalno iskoristili svoj sistem putem svog MyCitroën računa ili MyCitroën aplikacije.
“Connect One” dostupan je besplatno i omogućava trenutni pristup uslugama e-Call i Citroën Assistance, uslugama daljinskog održavanja i pristup digitalnim uputama za upotrebu.
Nakon besplatnog jednogodišnjeg probnog razdoblja, “Connect Plus” je dostupan korisnicima uz prihvatljivu mjesečnu naknadu. S ovom uslugom vozači mogu iskoristiti informacije o prometu u stvarnom vremenu kako bi odabrali optimalnu rutu za putovanje, budući da se alternativne rute izračunavaju i predlažu na temelju predviđenih tokova prometa i trenutne gužve ili zastoja. Sistem također prikazuje informacije o gradu u 3-D tehnologiji (besplatno tri godine).
Sve tri izvedbe novog modela ë-C3 i njihovi serijski nivoi infotainment sistema (My Citroen Play sa stanicom za pametne telefone, My Citroën Play Plus sa 10-inčnim ekranom na dodir, My Citroën Drive sa 10-inčnim ekranom na dodir) kompatibilni su s aplikacijom Citroën e-ROUTES.
Funkcije za pomoć u vožnji
Potpuno novi ë-C3 može se pohvaliti širokim paketom najnovijih Citroën tehnologija za pomoć u vožnji koje brinu o svakom putniku, ali prije svega o vozaču, a uključuju:
- Active Safety Brake je sistem za kočenje u slučaju nužde koji radi između 5 i 135 km/h danju i noću i pomaže smanjiti ozljede putnika u vozilu, pješaka i biciklista.
- Sistem za upozorenje na nenamjernu promjenu vozne trake pomaže vozaču da zadrži pravilan položaj između oznaka voznog traka tako što vrši male korekcije na volanu kada vozilo izleti iz trake ili upozorava vozača na proklizavanje pri nižim brzinama. Radi između 60 i 180 km/h i isključuje se kada su pokazivači smjera u upotrebi.
- Upozorenje na nepažnju vozača obavještava vozača kada smjer vozila nije prilagođena traci. Ovo dvostupanjsko upozorenje prvo detektira ljuljanje vozila i upozorava vozača zvukom i porukom “Vozite oprezno”, a zatim kada se detektiraju četiri ljuljanja, oglašava se dodatno upozorenje i prikazuje se poruka “Opasna vožnja” . Upozorenje o prekidu vožnje savjetuje vozaču da napravi pauzu nakon dva sata neprekidne vožnje brzinom većom od 65 km/h i ponavlja se svaki sljedeći sat ako vozač ne napravi pauzu.
- Sistem za prepoznavanje ograničenja brzine čita znakove ograničenja brzine i prikazuje ih na Citroën ekranu u visini očiju, obavještavajući vozača. Inteligentni sistem koristi informacije o ograničenju brzine iz navigacijskog sistema i također može da čita privremene znakove ograničenja brzine. Tempomat s limitatorom brzine omogućava vozaču da ograniči svoju maksimalnu brzinu i na taj način osigura poštivanje ograničenja.
- Električna parking kočnica aktivira se automatski kada se motor zaustavi i automatski otpušta kada vozač pritisne papučicu za ubrzavanje. Vozač može ručno upravljati električnom parking kočnicom pomoću kontrolne ručice na središnjoj konzoli. Uz to, sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici zadržava vozilo nekoliko sekundi na nagibima većim od 3 %, pomažući vozaču da spriječi neželjeno kretanje.
- Koristeći kameru na vjetrobranskom staklu, inteligentni farovi automatski se prebacuju između kratkih i dugih svjetala kada detektiraju nadolazeća vozila, tako da vozilo može sigurno proći.
- Pomoć pri parkiranju unazad upozorava vozača na blizinu prepreka, uključujući djecu, zvučnim signalima tokom vožnje unazad. Zadnja kamera aktivira se prilikom prebacivanja u brzinu za vožnju unazad kako bi pružila pregled područja iza vozila i upozorila vozača na potencijalne prepreke putem 10,25-inčnog ekrana u boji (ako je ugrađen).
Najbolji odnos između kvalitete i cijene
- Citroën ë-C3 sa 320 kilometara dometa bit će dostupan na većini evropskih tržišta po pristupačnoj cijeni već od 23.300 EUR. Citroën tako intenzivno jača svoje obećanje da će svima omogućiti pristup 100% električnim vozilima.
- Potrošačima je garantiran jednostavan izbor između dvije dobro opremljene izvedbe “You” i “Max”.
- Citroën ë-C3 sa 200 kilometara dometa, po još pristupačnijoj cijeni već od 19.990 EUR, bit će dostupan 2025. godine.
Nova konstrukcijska platforma za ostvarivanje ekonomičnosti
Citroën je razvio potpuno novi Citroën ë-C3 na konstrukcijskoj platformi koja je od samog početka dizajnirana za 100% električni pogonski sklop. Vozilo se temelji na verziji izuzetno fleksibilne globalne konstrukcijske platforme Stellantis “Smart Car”, koja je omogućila Citroënu da potpuno novi ë-C3 učini dostupnim kupcima po cijeni od 23.300 EUR dalje, što je usporedivo s cijenom prosječna limuzina s petoro vrata i benzinskim motorom u B-segmentu.
“Naša globalna konstrukcijska platforma Smart Car izuzetno je efikasna i mi već koristimo njezine performanse izvan Evrope na novim regionalno prilagođenim Citroën modelima na tržištima kao što su Indija i Južna Amerika. Bilo je to idealno polazište za potpuno novu evropsku liniju modela ë-C3, iako je od samog početka dizajniran s potpuno električnim mogućnostima. U isto vrijeme, dovoljno je fleksibilan za prilagodbu pogonskim sklopovima s unutrašnjim izgaranjem te velikim i malim vozilima, uključujući SUV-ove,” objasnila je Laurence Hansen, direktorica proizvoda i strategije marke Citroën.
Poštena cijena i pojednostavljeni izbor
Ključni prioritet je bio olakšati iskustvo kupovine klijentima. Na mnogim evropskim tržištima, potpuno novi Citroën ë-C3 bit će dostupan po pristupačnoj cijeni od 23.300 EUR dalje za osnovnu izvedbu “You”.
“Kupovina novog automobila može biti veliki izazov za kupca, jer mora biti dobro svjestan raznolikog spektra specifikacija i opcija koje može izabrati. U Citroënu želimo da pojednostavimo cijeli proces i učiniti ga pravednijim za kupce s pristupom “Smart Range”, koji će uključivati serijske nivoe opreme i pakete opcija, kao i veću transparentnost cijena, rekao je Nicolas Monnot, podpredsednik globalne cene politike i efikasnosti marke Citroën.
Potpuno novi, 100% električni ë-C3 bit će dostupan svojim evropskim kupcima u pojednostavljenoj liniji od samo dvije dobro opremljene izvedbe , “You” i “Max”.
Osnovna izvedba “You” ima visok nivo serijske opreme, uključujući LED farove, ovjes Citroën Advanced Comfort®, sistem automatskog kočenja u slučaju nužde, novi Citroën ekran u visini očiju, infotainment sistem “My Citroen Play” sa stanicom za pametne telefone, električne vanjske retrovizore, automatsko osvjetljenje, sistem za parkiranje unazad, stražnji spojler, tempomat, ručni klima uređaj i šest sigurnosnih jastuka. U ponudi će biti dva paketa opcija i “My Citroën Play + sa 10” ekranom na dodir”.
Bogata izvedba “Max” ovome dodaje 17” aluminijske felge s dijamantnom obradom, LED zadnja svjetla, dodatno zatamnjena zadnja stakla, sjedala u kombinaciji TEP materijala i tkanine, automatski klima uređaj, 3D navigaciju, bežično punjenje, zadnju kameru, unutrašnji fotosenzibilni retrovizor i električno pomicanje zadnjih stakla. Opcijski paket “Winter Pack” nudi grijano vjetrobransko staklo, grijana prednja sjedala i grijani volan.
Potpuno novi ë-C3 bit će dostupan u pet prepoznatljivih i kvalitetnih boja: Polar White bijela, Montecarlo plava, Elixir crvena, Mercury siva i Perla Nera crna. Prepoznatljiva dvobojna Citroën karoserija s kontrastnim krovom bit će serijski dostupna u crnoj ili bijeloj boji na ‘Plus’ i ‘Max’ izvedbi, s razdjelnom linijom na zadnjem stupu koja lijepo prati oštru liniju dizajna utisnutu u ploču zadnjeg stuba.
Jačanje marke u Evropi
Potpuno novi ë-C3 prvo je 100% električno vozilo B-segmenta koje u regiji nudi evropski proizvođač u ovoj cjenovnoj kategoriji, i dizajniran je u Evropi u Citroën studiju u tvornici Stellantis Automotive Design Network u Velizy-Villacoublayu, u blizini Pariza, a njegova proizvodnja će se odvijati u proizvodnom pogonu Stellantis Trnava u Slovačkoj. Potpuno novi Citroën ë-C3 stiže u prodajne salone u drugom kvartalu 2024.
Dok Citroën očekuje da će potpuno novi ë-C3 uzdrmati tržište hatchback modela B-segmenta dizajniranih i proizvedenih u Evropi, stižu još dobre vijesti za kupce automobila koji traže još nižu cijenu za potpuno električnu gradsku vožnju. Potpuno novom modelu s dometom od 320 km pridruži će se izvedba s dometom od 200 km do 2025. godine., čime će potpuno novi Citroën ë-C3 biti još pristupačniji po cijeni od 19.990 EUR.
„Naša misija je povećati prisutnost Citroëna u Evropi na najmanje 5% udjela na evropskom tržištu. Ključni faktor za realizaciju ovog plana je uvođenje potpuno novog 100% električnog vozila ë-C3 po pristupačnoj cijeni, koje ćemo uključiti u našu ponudu početkom 2024. godine. Potpuno novi ë-C3 također igra važnu ulogu u daljnjem jačanju Citroënova programa elektrifikacije, nadopunjavajući dolazak naših novih modela ë-C4 i ë-C4 X s proširenim asortimanom i jedinstvenog rješenja mobilnosti koje predstavlja Citroën Ami,” dodaje Koskas.
Radi se o modelu koji stoji na čelu porodice novih modela koji će igrati važnu ulogu u poboljšanju asortimana proizvoda i vrijednosti marke Citroën u Evropi i dodatno će ojačati njegovu konkurentsku poziciju u srcu tržišta.
Odvažan dizajn s novim identitetom marke
- Na serijskom automobilu će se po prvi put pojaviti novi prepoznatljivi potpis marke Citroën s velikim novim ovalnim logotipom uz novu interpretaciju Citroënove dvostruke strelice.
- Viši i odvažniji Citroën ë-C3 ponosno predstavlja novi vizualni imidž marke Citroën, koji je prvi put predstavljen s Citroën konceptom Oli 2022. godine, gdje se vertikalnost suprotstavlja horizontalnim, tehnički dizajniranim površinama.
“Uvjereni smo da je potpuno novi 100% električni Citroën ë-C3 promjena među limuzinama s petoro vrata B-segmenta, budući da smo slušali kupce i one karakteristike koje najviše cijene kod SUV modela i iskoristili najbolje prednosti ove karakteristike u razvoju višeg dizajna vozila. Iako je po dužini i širini sličan svom prethodniku, učinili smo ga 100 mm višim, što mu daje veći osjećaj snage i prisutnosti na cesti, a pored toga ima veći razmak od tla i viši položaj sjedenja, kako bi se vozač i putnici bolje osjećali prilikom vožnje preko rupa, rubnjaka i drugih prepreka na današnjim gradskim ulicama,” rekao je Pierre Leclercq , voditelj odjela dizajna Citroën.
Novi potpis, predstavljen uz konceptno vozilo Citroën Oli 2022. godine izgleda kao snažan tehnološki kontrast vertikalnih i horizontalnih elemenata. Na prednjoj strani se nalazi veliki novi ovalni logotip s dvostrukom strelicom na višoj, vertikalnijoj površini. Ponosno je pozicioniran u sredini i sa svake strane naglašen crnim horizontalnim rešetkama s atraktivnom i tehničkom interpretacijom dvostruke strelice inspirisane arhitektonskim parametarskim uzorcima.
Važan element je poseban novi dizajn prednjih i zadnjih svjetala, koji je prvi put predstavljen na konceptnom vozilu Citroën Oli i ima jedinstven trostupanjski svjetlosni potpis s jednom vertikalnom i dvije vodoravne leće koje gotovo izgledaju kao lopatice.
Kratak, visok i horizontalan poklopac motora ima tehnički dizajnirane površine koje hvataju svjetlost i kontrastiraju s vertikalnijim prednjim profilom koji se ulijeva u veće i uspravnije vjetrobransko staklo, dajući automobilu više volumena i naglašavajući osjećaj zaštićenosti.
U bočnom profilu vidljive su tehnički dizajnirane prednje i zadnje linije koje se kroz liniju karoserije prelijevaju u nove karakteristične sklopove svjetla i sofisticirane nabore na panelima vrata koji hvataju svjetlost i vizualno uljepšavaju cjelinu.
Prepoznatljivi identitet vozila nastavlja se na zadnjoj strani s tehnički sofisticiranim dizajnom donjeg dijela vrata prtljažnika, iznad kojeg se proteže horizontalna ukrasna traka u sjajnoj crnoj boji s istim tehničkim uzorkom dvostruke strelice kao na vertikalnom prednjem dijelu i okružuje veliki, centralno postavljen novi ovalni logotip marke Citroën. Novi karakteristični sklopovi zadnjih svjetala pomaknuti su u uglove vozila i sadrže dvije horizontalne i jednu okomitu leću koje sažimaju prednje optičke blokove. Ispod otvora vrata prtljažnika nalazi se snažan branik koji je zakrivljen na vanjskim uglovima kako bi pružio više aerodinamike i dodatno naglasio uporni stav vozila.
Veće 16” i 17” čelične felge s dijamantnom obradom (serijski na izvedbi “Max”) postavljeni su na krajnjim uglovima, sugerirajući stabilnost i čvrstinu, a ipak vozilo zadržava kompaktan oblik sa samo 4,01 metara dužine i 1,76 metara širine.