Bh. inovatori iz startapa AUTOfix su osmislili platformu poslije koje nabavka novih i polovnih autodijelova i dijelova za druga vozila dobija potpuno novu dimenziju.
AUTOfix platforma, koja se već našla u produkciji, predstavlja besplatnog posrednika u interakciji kupaca i prodavaca rezervnih dijelova. Ona omogućava svakom korisniku/kupcu da besplatno pronađe željeni nov ili polovan rezervni dio u prodavnicama autodijelova i auto otpadima.
Do sada je nabavka autodijelova predstavljala gubljenje vremena i novca, a od sada je moguće samo jednom porukom, koja se može ispuniti za nepuni minut, poslati potražnju na dio ili cijelu autofix bazu prodavaca u BiH.
– Naša interaktivna web/mobilna aplikacija – AUTOfix, predstavlja INOVACIJU u nabavci rezervnih dijelova, a implementacija počinje u Bosni i Hercegovini, dok smo u pregovorima sa poslovnim partnerima koji će našu ideju sprovesti u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i drugim državama – navode iz AUTOfix-a.
Oni dodaju da platformu razvijaju oko dvije godine, a ideju su razvili do sitnih detalja i maksimalno uprostili način komunikacije kupca i prodavca rezervnih dijelova. U zadnjoj fazi, prije same implementacije, oni su već nakon prvog kontakta sa prodavcima u svoju bazu prijavili preko 120 prodavaca.
– Putem sajta www.autofix.info korisnici automobila i drugih vozila mogu na potpuno inovativan, na najlakši i najbrži mogući način, da pronađu rezervni dio za svoje vozilo. U sistem AUTOfix-a, za sada smo priključili preko 120 prodavaca iz cijele BiH. Takođe, sakupljali smo informacije za sastavljanje baze prodavaca za susjednu Srbiju, Hrvatsku i Crnu Goru. Zbog toga, mi ovaj projekat razvijamo duži period, a sve u cilju maksimalno uprošćene interakcije između kupca i prodavca – dodaju iz AUTOfix-a.
Ukoliko ste kupac i tražite auto dio, putem AUTOfix-a ćete jednostavno doći do njega i to slanjem samo jedne poruke na adrese odabrane grupe prodavaca, a ukoliko ste prodavac i prodajete auto dijelove, platforma će vas povezati sa kupcima, bez fizičkog kontakta.
– Svaki korisnik je nekada imao ili će imati problem kvara na svom automobilu ili drugom vozilu! Onda dolazi u dilemu, gdje da traži potreban dio, u auto otpadima ili u prodavnicama autodijelova?! Ako lično obilazi prodavnice autodijelova i auto otpade, nesporno da će za njihov obilazak izgubiti dosta vremena i novca. U ovom momentu nastupa AUTOfix koji pronalazi najbrže i najisplativije rješenje – objašnjavaju iz AUTOfix-a i dodaju kako se koristi platforma:
– Korisnik pristupa direktno internet adresi www.autofix.info, nakon čega se brzo i jednostavno registruje,a kasnije loguje. Nakon toga, već je u prilici da potražuje rezervni dio i to odabirom karakteristika svog vozila u padajućem meniju, kao i upisivanjem naziva traženog dijela. Korisniku se preporučuje da samo jednom snimi karakteristike svog vozila ili više njih, nakon čega će mu potražnja oduzeti samo jedan minut. Korisnik u upitu može da prikači i fotografisan uzorak traženog dijela, kao i da upiše šifre dijela, broj šasije vozila i sl. Zadnji korak je da bira kome će poslati upit, da li prodavnicama autodijelova i/ili auto otpadima, u kojim gradovima, regijama ili na teritoriji cijele BiH. Dok bira gradove, korisnik vidi koji broj prodavnica je podešen da potencijalno ima traženi dio. Sve ovo kad završi, on tada može vidjeti na listi, kao i na interaktivnoj mapi koliko prodavaca je primilo njegovu poruku, koliko je pogledalo poruku, koji su konkretno ti prodavci – navode iz kompanije.
Jednostavnost, brzina i inventivnost se ogleda u tome da kupac rezervnog dijela prima ponude od prodavaca, dopisuje se sa njima i to potpuno besplatno, samo sa potrebnom internet konekcijom.
– Kada kupac pošalje upit za potražnju rezervnog dijela, on u svakom trenutku vidi koji su prodavci vidjeli njegovu poruku. On dobija ponude od raznih prodavaca i direktno ulazi u eventualnu prepisku sa njima, a pritom ostali prodavci nemaju informaciju sa kim kupac komunicira. U ovom slučaju, kada kupac dobije više ponuda, on bira da li će rezervni dio nabaviti bliže sebi, jeftiniji, kvalitetniji, dakle AUTOfix mu omogućava da sjedeći kući, na poslu, u parku, restoranu, servisu i slično, nakon poslatog upita, na osnovu svojih kriterijuma direktno odabere od koga će kupiti potreban rezervni dio. Išli smo korak dalje i omogućili kupcu da jednim klikom, putem brze pošte, na svoju kućnu adresu naruči rezervni dio. Pored svega, biće tu još iznenađenja za registrovane kupce, prodavce i servise – pojašnjavaju iz AUTOfix-a.
Link za registraciju korisnika je www.autofix.info.