Banja Luka ipak nastavlja pregovore sa Sea Air-om

0

To  što su pojedini aerodromi otkazali saradnju sa Sea Air-om jer nisu bili zadovoljni uslugom, ne znači da u Banjaluci neće fukcionisati – poručuje direktor mahovljanskog aerodroma, Miroslav Janjić. Kaže da sa Nijemcima i dalje pregovara,  izvještava ATV.

Ako sve bude išlo po planu, četiri nova leta najavljuje za proljeće. Uprkos ne baš ohrabrujućim podacima o poslovanju njemačke kompanije, kaže Janjić, iz Mahovljana bi trebalo da se leti za Frankfurt, Stokholm, Malme, Kopenhagen i Bazel.

“One takve kakve su, nisu lijepe, da tako kažem. I nisu u pravcu jednog komoditeta i u pregovaranju i dogovaranju i postizanju dogovora. Ali, u svakom slučaju, ne mora da znači da je to presuda da je nešto neuspješno. Znači, sve predrasude za nas nisu bitne”, rekao je direktor Aerodroma RS Miroslav Janjić.

Na veb stranici Sea Air-a piše da lete u Minhen, Rim, London, Bergamo. Od sredine januara najavljuju i letove sa aerodroma iz Italije. Ipak, u regionu se do sada nisu pokazali. Sjedište Sea Air-a prvo je registrovano u Hrvatskoj, ali, zbog čestog kašnjenja i otkazivanja letova, osiječki aerodrom je otkazao saradnju.

Nakon toga, iz Slovenije je trebalo da se leti za aerodrom Paderborn u Njemačkoj, ali ni to nije zaživjelo. Iz Ministarstva saobraćaja poručuju da su upoznati sa svim pojedinostima o poslovanju njemačke aviokompanije, ali da od saradnje još nisu odustali.

“Oni su odmah u startu ponudili da jedan avion putnički bude stacioniran u Mahovljanima i jedan za kargo saobraćaj sa tri posade koje bi opsluživale te avione. Zainteresovanosti ima, prostora ima, a sad ćemo vidjeti pod kojim uslovima, da li su ti uslovi prihvatljivi ili nisu”, rekao je ministar saobraćaja i veza RS Neđo Trninić.

Iz Ministarstva saobraćaja poručuju da su ih rukovodioci Sea Air-a sami kontaktirali. Kažu da su istraživali njemačko tržište i da se većina građana porijeklom iz Bosne i Hercegovine opredijelila za letove koje su ponudili mahovljanskom aerodromu.

Isto je bilo i u Hrvatskoj, ali sa osječkog aerodroma poručuju da se njemačka aviokompanija nije pokazala kao ozbiljna i profesionalna. Kažu da su Nijemci šest puta odgađali prvi let, iako je bilo rezervisano više od dvije hiljade karata.