Antoine de Saint-Exupéry i marka DS Automobiles: Novi reklamni film za novu kolekciju

0
  • Povodom lansiranja kolekcije ANTOINE DE SAINT EXUPÉRY, marka DS Automobiles odlučila se za novu reklamnu kampanju koja na originalan način ilustrira njezin slogan »Putovanje je umjetnost«.
  • Pod zvjezdanim nebom, mali princ prati svoju vodeću zvijezdu za volanom DS 7 ANTOINE DE SAINT EXUPÉRY.

Ovom novom reklamnom kampanjom želimo proslaviti ostavštinu pisca i pilota Antoinea de Saint-Exupéryja i njegov neizmjerni doprinos umjetnosti putovanja, utjelovljujući viziju marke DS Automobiles i njezin moto »Putovanje je umjetnost«.

Svako putovanje je nezaboravno iskustvo, poziv na sanjarenje i istraživanje svijeta oko nas. DS Automobiles pridružuje se naslijeđu Antoinea de Saint-Exupéryja, pravog ambasadora francuske umjetnosti putovanja, slaveći njegovu genijalnost i bezvremensku viziju istraživanja. Svaki najmanji detalj kolekcije ANTOINE DE SAINT EXUPÉRY, od modela do reklamne kampanje, pažljivo je razmotren kako bi odražavao poeziju i avanturistički duh koji karakteriziraju autorov rad.

Reklamna kampanja kolekcije ANTOINE DE SAINT EXUPÉRY vodi gledatelje na putovanje poput snova kroz stranice knjige »Mali princ«. Uz remiks veličanstvene kompozicije »Clair de Lune« Claudea Debussyja, reklamni film poziva gledatelje da slijede Malog princa u potrazi za zvijezdom koja ga vodi.

Kroz priču gledatelji saznaju da je nadolazeća zvijezda nitko drugi nego njezin tvorac, sam Antoine de Saint-Exupéry, što dovodi do čarobnog preplitanja između svjetova fikcije i stvarnosti.

Ovaj film je oda mašti, kreativnosti, dubokoj refleksiji i čuđenju te slavi vizionarski duh Antoinea de Saint-Exupéryja i njegovu sposobnost da čitatelja prenese u svjetove u kojima je sve moguće. Snimljen je u pustinji Maroka, iznad kojeg je jednom letio istraživač, a smješten je u svijet Antoinea de Saint-Exuperyja.

Pilot i odrasli Mali princ su otac i sin u stvarnom životu, s jedinstvenom vezom. Lisica iz knjige je za potrebe reklame promijenjena u pustinjsku lisicu feneka, a ruža, koja je tako blizu srcu Malog princa, u filmu se pojavljuje potpuno neprimijećeno.

»DS Automobiles i Antoine de Saint Exupéry slijede isti istraživački duh. Priča o Antoineu de Saint Exupéryju puna je inspiracije, jer je bio pjesnik i putnik. Ovo su dva aspekta koji odgovaraju našoj marki.«

Olivier François, generalni direktor DS Automobiles

Reklamni film će se emitovati od 17. maja nadalje, a može se pogledati i na YouTube linku.

Kolekcija ANTOINE DE SAINT EXUPÉRY: dostupna za modele DS 3, DS 4 i DS 7

Kolekcija Antoine de Saint-Exupéry predstavljena je s ekskluzivnim potpisom usko vezanim uz priču o francuskom avanturistu. Time mu želimo odati počast na 80. godišnjicu njegove smrti.

Svaki model je dostupan u novoj specijalnoj boji »Vol de Nuit«. Suptilne zlatne refleksije izbijaju iz ove pigmentirane boje s bisernim sjajem, kao na zvjezdanom nebu u zoru.

This slideshow requires JavaScript.

Unutrašnji ambijent podsjeća na pilote iz prve polovine dvadesetog stoljeća kroz osjećaj prijatne i izdržljive tople kože poklopca motora u Criollo braon boji, koja ilustruje jedinstvenu stručnost i upotrebu dragocjenih materijala koji su vrlo dragi marki DS Automobiles. Koža je ukrašena inovativnom tehnikom vezenja na dekorativnim elementima armaturne ploče, koja podsjeća na trenje aviona.

Različiti ukrasni amblemi na unutarnjim i vanjskim površinama te pločice na pragovima vrata upotpunjuju ekskluzivni potpis kolekcije Antoine de Saint Exupéry. Ove pločice sadrže citate i crteže inspirativnih književnih djela i potpis Antoinea de Saint Exuperyja, dopunjene logotipom »speedform«. Njegova skica sugerira trup aviona. Propeler u sredini podsjeća na zvijezdu, koja bi mogla poslužiti kao vodič za pilote i sve putnike općenito.

Prava
Agencija: Marcel
Produkcija: Movie Magic
Direktor: Martin Krejci