Firma “AlmaDerm” iz Kladnja jedan je od prvih malih porodičnih obrta, a uspjela je osigurati prostor za prodaju kozmetičkih preparata, krema i sapuna na tržištu Bliskog Istoka.
Vlasnica obrta Alma Čamdžić posljednjih sedmica priprema proizvode za izvoz u Ujedinjene Arapske Emirate. Najavila je da će učestvovati u Global Village okupljanju koje počinje 30. oktobra i traje šest mjeseci. Riječ je o jednom od najvećih događaja za turizam i zabavu u tom dijelu svijeta i predstavlja izuzetnu šansu za prodaju i promociju njihovih proizvoda.
AlmaDerm je počela sa proizvodnjom sapuna kao mala porodična firma, a danas ima stalnu prodaju u nekoliko gradova širom BiH. Proizvodnja raste iz dana u dan, a izazov je odgovoriti na sve zahtjeve tržišta.
-Imamo prodaju naših proizvoda u Sarajevo City Centru i u dvije radnje na Baščaršiji. Radimo i po dvadeset sati dnevno kada je potrebno ispoštovati rokove. Imali smo odličnu saradnju sa USAID/Sweden FARMA II projektom kroz nabavku opreme, što nam je olakšalo rad i zaokružilo našu proizvodnju. Sada imamo šansu da razmišljamo i o povećanju radne snage – kazala je Čamdžić, dodajući da poduzetnicima nije lako i da su velike obaveze kada se odluče za daljnji razvoj i investicije.
“Na našem tržištu se polako etabliramo kao brend kojem kupci vjeruju. Ipak, potreban je veliki napor i odricanje kako bismo osigurali cijenu koja je pristupačna našim standardima. Nabavka kvalitetne ambalaže i sirovina, kreiranje dobre recepture, osiguranje prostora za prodaju, sve su to stvari koje svakodnevno traže da uložite novac. No, mi idemo dalje i pravimo rezultate. Meni je na početku bilo teško napraviti ime u Sarajevu, kao neko ko dolazi iz Kladnja. Danas pravimo ime u Dubaiju. Samo trebamo istrajati”, pojašnjava Alma.
Zbog svih izazova koje je prošla, Čamdžić poručuje drugim ženama-poduzetnicama da ne odustaju i da prate svoju ideju.
“Samo uz puno rada i odricanja rezultati mogu doći”, zaključuje Alma.