Njemački trgovac Aldi objavio je u srijedu da će ove godine otvoriti 100 novih trgovina u Sjedinjenim Američkim Državama, nastavljajući time brzi rast u ovoj zemlji.
Aldi, koji već ima više od 2.000 trgovina u 37 država, najavio je da će se njegove nove prodavnice nalaziti u Arizoni, Kaliforniji, Floridi i sjeveroistočnoj regiji, prenosi CNN.
Ovaj privatni trgovački lanac kaže da je na putu da po broju trgovina postane treći najveći lanac supermarketa iza Krogera i Walmarta, s 2.500 trgovina u SAD-u do kraja 2022. godine.
Aldijevo širenje dolazi u vrijeme kada je pandemija koronavirusa pojačala poslovanje lanaca koji prodaju prehrambene proizvode.
Budući da su mnogi restorani zatvoreni, a potrošači se opskrbljuju hranom i osnovnim namirnicama da bi ih jeli kod kuće, prodaja u trgovinama prehrambenih proizvoda porasla je za 7,9% u decembru u odnosu na isti mjesec 2019. godine, prema najnovijim podacima američkog Ministarstva trgovine.
Aldijev bliski konkurent Lidl, još jedan njemački trgovac sa sličnim poslovnim modelom, želi da raste i u Sjedinjenim Državama. Lidl je u zemlju ušao 2017. godine i ima više od 100 trgovina, a u avgustu je najavio da će otvoriti 50 novih trgovina do kraja ove godine.
Aldi je svoju prvu američku trgovinu otvorio 1976. godine, ali je posljednjih godina uložio više od 5 milijardi dolara u preuređenje postojećih i otvaranje stotina novih.
D. Hadžić