Agrokorova maloprodaja 159. među 250 najvećih globalnih lanaca

0

Agrokorova maloprodaja zauzela je 159. mjesto među 250 najvećih maloprodajnih lanaca na svijetu, poboljšavši svoju poziciju za 33 mjesta, izvijestili su u ponedjeljak iz konsultantske kompanije Deloitte.

Vodećih 250 trgovačkih lanaca u svijetu ostvarilo je u fiskalnoj 2015. godini ukupno 4,31 biliona dolara prihoda, dostigavši na nivou kompozitnog pokazatelja rast od 5,2 posto, navodi se u izvještaju konsultantsko-revizorske kompanije Deloitte “Globalna snaga maloprodaje 2017”.

Također se ističe kako je pozicija Agrokorove maloprodaje narasla za čak 33 mjesta te je najveći regionalni maloprodajni lanac zauzeo 159. poziciju među 250 najvećih maloprodajnih lanaca na svijetu.

“Napredak Agrokorove maloprodaje na toj listi, sa skokom od 33 mjesta, rezultat je integracije trgovačkih mreža Konzuma i Mercatora u maloprodajni lanac s 2.000 trgovina, čime smo postali liderom na regionalnom tržištu kao i na cjelokupnom maloprodajnom tržištu jugoistočne Europe”, izjavio je predsjednik Agrokor koncerna Ivica Todorić.

U proteklom razdoblju, kako je kazao, započeli su proces realizacije zajedničkih sinergija, utemeljen na usklađivanju tržišnih politika i kvalitetnijem planiranju te usmjeren prema većoj učinkovitosti poslovanja.

“Puno iskorištavanje poslovnih perspektiva i svih sinergijskih potencijala tek nas očekuje u idućem razdoblju, koje će za Agrokor, kao i dosad, biti obilježeno stvaranjem novih vrijednosti i standarda izvrsnosti kao naših aduta za budućnost”, rekao je Todorić.

Ističe i kako je “bolja međunarodna pozicija Agrokorove maloprodaje ujedno je i najbolja potvrda strategije kojom se Agrokor širi i razvija od svojih početaka, s upornom orijentacijom na kvalitet poslovanja, nove investicije, visoku produktivnost i konkurentnost, na stalno modernizovanje tehnologije, savremenu organizaciju rada te kontinuirano ulaganje u kadrove”.

“Sporiji ekonomski rast u većini razvijenijih ekonomija, visok nivo zaduženosti zemalja u razvoju, deflacija ili niska inflacija u ekonomski jačim zemljama te ponovno posezanje za protekcionizmom u zaštiti od globalizacije neki su od ključnih faktora s kojima se suočavaju trgovci na malo”, objašnjava Marina Tonžetić, partnerica u Deloitteovom odjelu revizije.

Unatoč svemu, ljudi nastavljaju i trebaju kupovati, tako da se sektor i dalje razvija, kazala je Tonžetić, napominjući da u određenim regijama i kod određenih skupina kupaca, trgovci mogu očekivati povoljne izglede. (Hina)