Kako je tvorac igrice postao milijarder koji je svakim danom sve bogatiji

0

Kada je prije 27 godina u podrumu svojih roditelja Tim Sweeney osnovao Epic Games, vjerovatno nije mogao ni sanjati da će danas biti milijarder upravo zahvaljujući videoigrama.

Istina, Epic Games je tokom godina na tržište izbacio niz videoigara koje su ostvarile pristojan uspjeh, no tek je Fortnite pokazao koliko je industrija videoigara zapravo profitabilna. 

Epic Gamesov posljednji hit u rangu je (ako ne i veći od) dobro poznatih igara poput Candy Crusha i Pokemon Go-a, piše Bloomberg, prenosi Zimo. 

Globalni fenomen koji je donio milijarde dolara

Samo od lansiranja trenutne verzije te videoigre, koju igraju milioni širom svijeta, Epic Games zaradio je više od 1,2 milijarde dolara. Analitičari procjenjuju da će do kraja godine samo od Fortnitea firma zaraditi više od dvije milijarde dolara, a Sweeney će svoje bogatstvo, koje se procjenjuje na pet do osam milijardi dolara, povećati za još koju milijardu.

Fortnite je u samo nekoliko mjeseci postao globalni fenomen jer tu videoigru širom svijeta igra više od 125 miliona ljudi. Igraju ga sve dobne skupine, a svima je zajednički jedan cilj – nadmudriti druge igrače, domoći se oružja i resursa te preživjeti na ostrvu koje je sve manje.

Iako većina igara svoj vrhunac doživi nekoliko dana (ili sedmica) nakon lansiranja, Fortnite i šest mjeseci nakon premijere bilježi povećanje broja igrača. S najavama o dolasku na Androide, broj igrača vjerovatno će samo rasti.

Odluka koja je stvorila hit

A Fortnite je na početku izgledao kao bilo koja druga videoigra. Igrači su morali platiti 40 dolara kako bi mogli graditi utvrđenja i obraniti se od zombija. No tek kad su u Epic Gamesu odlučili igru učiniti besplatnom i uveli mogućnost multiplayera, igra je dobila na popularnosti.

Ono što Fortnite razlikuje od drugih igara na tržištu upravo je činjenica da je besplatan. Tačnije, sama igra ne stoji ništa, no žele li igrači imati bolje oružje, rješavati specijalne misije ili obući svoje likove u jedinstvene uniforme, morat će kupiti virtualnu valutu V-buck i potrošiti stvarni novac.

Činjenica da su trgovine odnosno predmeti u tim trgovinama dostupni samo veoma kratko vrijeme potiče igrače da reagiraju odmah ne bi li dobili nešto što niko drugi nema. Taj dojam “ekskluzivnosti” ono je što potiče trošenje i natjecanje među igračima.

Takav način “prodaje” donio je Epic Gamesu rekordne prihode, a prema nekim procjenama, i vrijednost veću od 14 milijardi dolara.

No u Epic Gamesu ne žele se oslanjati samo na prosječne igrače. Organizirali su okršaje poznatih osoba koje su pred gomilom ljudi odmjeravali snage u Fortniteu, a objavili su i kako će oformiti 100 miliona dolara vrijedan fond nagrada za Fortnite natjecanja.

S obzirom na to da fenomen Fortnitea ne pokazuje znakove usporavanja, Sweeney bi mogao uprihoditi još koju milijardu. A ko zna što nam još priprema u budućnosti?

Bloomberg / Zimo