5 najvažnijih navika koje će vas dovesti do samog vrha na poslu

0

Većina nas je imala kolegu koji je savršeno odgovarao kompaniji ili timu. Uvijek je imao dobre i tačne odgovore, ili se činilo da je uvijek znao šta treba da se uradi prije nego što su čelnici kompanije to uradili, a to “šesto čulo“ i uvid nagrađeni su odgovornošću,  priznanjima i napredovanjem.

– Kada zaposleni donesu te kvalitete, oni se doživljavaju kao lideri u kompaniji, bez obzira na to koju poziciju zauzimaju – kaže Katharine Halpin, izvršna direktorica u The Halpin Companies, Inc., konsultantskoj kući u Feniksu u Arizoni, prenosi BizLife.

Dobra vijest je da postati super-zaposleni nije neka rijetka tajna. To je kombinacija skupa vještina i načina razmišljanja koju možete početi da razvijate za sebe fokusirajući se na ovih pet ključnih navika:

Najbolji biraju pravo okruženje za svoje talente

Teško je biti super-zaposleni ako se potrebe kompanije veoma razlikuju od vaših sposobnosti, talenata i vrijednosti, kaže Halpin.

Pored toga, istraživački izvještaj Cicero Group iz 2015. godine otkrio je da je priznanje jedan od najvažnijih faktora u zaposlenima koji dosljedno rade odličan posao.

37 posto ispitanika je reklo da je priznanje od strane menadžera ili kompanije najvažniji pokretač velikog posla. Dakle, važno je izabrati da radite tamo gdje se vaš rad cijeni.

Obraćaju pažnju na to šta njihovi šefovi vrednuju

Super-zaposleni proučavaju preferencije i ciljeve svojih supervizora i kompanije u cjelini, kaže Gaile Lantz, osnivač WorkMatters, Inc., konsultantske kuće za liderstvo u Birmingemu u Alabami.

Možda nastoje da učestvuju u projektima i sastancima koji nisu deo njihovog posla, ali koji im daju pristup i informacije o tome šta lideri kompanije misle i trebaju.

Fokusiraju se na dnevne odgovornosti i ciljeve

Izuzetni izvođači su u stanju da zadrže dvostruki fokus kako na zadatak koji je pri ruci, tako i na to kako se uklapa u širu sliku. Ako nešto ne razumiju, dobijaju informacije koje su im potrebne da bi njihov značaj bio jasniji.

Kada počnete da posmatrate svakodnevne zadatke iz obje perspektive i zaista razumijete šta treba da uradite i zašto to treba da se uradi, postajete više strateški i počinjete da predviđate šta treba da se uradi – ponekad prije nego što drugi znaju šta treba da se uradi. Pored toga, bolje odrediti prioritete tako da vaše aktivnosti i energija budu fokusirani tamo gdje su od najveće vrijednosti za kompaniju.

Napraviti prostor za razmišljanje

Održavanje slobodnog vremena u danu, kao što je vrijeme između sastanaka i vremenskih blokova za jednostavno razmišljanje ili rad na projektima koji zahtijevaju koncentraciju, takođe može povećati performanse, kaže Halpin.

Super-zaposleni su “budni” oko zakazivanja svega, od dnevnih sastanaka do velikih projekata kako bi osigurali da imaju najbolje moguće šanse za uspješan ishod.

Vole svoje kolege

Oni koji se smatraju visokoučinkovitima u skladu sa ljudima oko sebe mogu da osjete kada im nešto treba. Oni posjeduju meke vještine poput empatije i sposobni su da se dobro odnose sa drugim ljudima jer se trude da ih razumiju.

– Veliki dio svakog posla je pomaganje ljudima da dobro rade zajedno. Super-zaposleni to čine glavnim prioritetom. Oni na odnose gledaju kao na nešto što je ključno za uspjeh u poslu, ne samo da rade posao – kaže ona.

Izvor: BIZLife