Fotografija na Facebook profilu kao karta za bolji posao

0

Na putu do posla mnoštvo je skrivenih prepreka, a jednu lako možete da preskočite. Riječ je o fotografiji na Facebook profilu.

Poslodavci više ne kriju da, osim radne biografije i motivacionog pisma, kod kandidata gledaju i profil na najpopularnijoj društvenoj mreži. Koliko je to važno pokazali su naučnici sa Univerziteta u Gentu.

Istraživači su poslali 2.000 lažnih prijava za posao, uz koje su stavili link za lažni profil na Facebooku. Prethodno su volonteri ocjenjivali fotografije muškaraca po atraktivnosti.

Prilikom slanja prijava, vodilo se računa da biografije kandidata budu identične u pogledu obrazovanja i sposobnosti, a jedina razlika je atraktivnost Facebook profila. Zaključak je premašio očekivanja naučnika, jer su muškarci čije su slike ocijenjene kao atraktivnije, dobili čak 40 posto više ponuda za razgovor za posao.

Efekat je posebno izražen ako u komisiji sjedi žena i kad je riječ o zanimanjima za koje je potreno visoko obrazovanje.

Najbolje su prošle fotografije na kojima se kandidat smješka, a u pozadini je nebo, dok su najgore ocijenjeni muškarci koji sjede na klupi u parku, sa prekrštenim rukama, smrknutog lica.