3 tajne produktivnosti Jeffa Bezosa

0

Jeff Bezos, osnivač i direktor Amazona, vlasnik je i Washington Posta i osnivač dvije milijarde dolara vrijednog fonda za pomoć porodicama bez doma i formiranje nove mreže predškolskih ustanova u područjima s niskim prihodima.

Pomislili ste kako Bezos s radom počinje prije zore, dnevno obavi više od 10 sastanaka i svake sedmice donosi važne odluke.

Istina je zapravo drugačija. Kako je Bezos to objasnio na jednom događaju koje je održao Economic Club of Washington, D.C, on koristi protivintuitivni pristup upravljanja njegovim vremenom.

Ovo su njegove tri ključne strategije za produktivnost:

Dovoljno sna

Prema The National Sleep Foundationu, studije su pokazale kako nam dobar san pomaže u jasnijem razmišljanju, boljem pamćenju informacija i donošenju odluka.

Kada ne dobijemo dovoljno kvalitetnog sna to ugrožava našu, nazovimo “izvršnu funkciju” – skup sposobnosti potrebnih za dobro obavljanje zadataka u školi, na poslu i u ostalim područjima svakodnevnog života.

Bezos tako odlazi ranije na spavanje kako bi sebi osigurao osam sati sna, jer kako kaže tada razmišlja bolje, ima više energije i bolje je raspoložen.

Ne dogovara sastanke prije 10 sati ujutro

Za razliku od direktora koji svoj dan započinju u zoru, Bezos svoje jutro voli započeti uz šoljicu kafe, novine i doručkom sa svojom porodicom.

Nekima to izgleda kao gubljenje vremena, no Bezos se tako priprema za dan koji slijedi. Ono što je još zanimljivo jeste da on svoje sastanke uglavnom završava do ručka.

Donosi samo nekoliko odluka dnevno

Kao izvršni direktor, Bezos navodi kako je njegov primarni posao donositi mali broj kvalitetnih odluka.

– Ako imam tri dobre odluke dnevno, dovoljno je – rekao je.

To ne znači da on odluke donosi sporo, već smatra da za održavanje energije i dinamike u kompaniji morate donositi odluke visoke kvalitete relativno brzo, što je dosta jednostavno za startape, a vrlo izazovno za velike kompanije.

Zato Bezos radi na tome da donosi nekoliko ključnih odluka koje će Amazon gurati naprijed, te je jednom izjavio: Iako je Amazon velika kompanija, želim da ima srce i dušu male.

Izvor: BIZLife