Konzumov projekat Morsovci je najbolji ikad realizovani kids loyalty program u Bosni i Hercegovini. Pokazuju to svi parametri njegove uspješnosti a prvenstveno rezultati prodaje plišanih igračaka sa likovima morskih životinja Morsovaca, koji su nadmašili prethodno uspješno realizovane dvije sezone projekta Zdravoljupci, ali i rezultate sličnih projekata u regionu.
Među likovima Morsovaca koji su vrlo brzo osvojili srca mališana bio je i specijalni lik – Delfina Nina, koji je imao humanu misiju, a to je pokazati mališanima koji vode bitku za život da nisu sami te prikupiti sredstva koja će im bar malo olakšati dane borbe za ozdravljenje. Od svake kupljene Delfine Nine Konzum je odvajao 1KM za donaciju, a budući da je u periodu trajanja ovog segmenta projekta prodato 7.435 plišanaca prikupljena su sredstva za donacija u iznosu 7.435KM. Donacija je uručena Udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“ koje pruža direktnu podršku i pomoć oboljeloj djeci i njihovim porodicama u borbi za ozdravljenje.
“Neizmjerno nam je drago jer je akcija sa Delfinom Ninom bila uspješna. Prvenstveno jer su na taj način naši građani iskazali solidarnost i podršku djeci oboljeloj od raka. Upravo zbog toga vjerujemo da su kupljene Delfine Nine našle sretne domove gdje će uljepšati mnoga djetinjstva. Hvala Konzumu od srca što su izabrali naše Udruženje za ovu akciju te što su zajedno s nama radili na poboljšanju uslova za djecu oboljelu od raka širom BiH“, izjavio je Fikret Kubat, direktor Udruženja “Srce za djecu oboljelu od raka”.
U nizu humanih projekata koje Konzum realizuje godinama unazad, Udruženje „Srce za djecu oboljelu od raka“ ima posebno mjesto, a kompanija je pokazala opredjeljenost na pružanje dugoročne i kontinuirane podrške ovom udruženju. S tim ciljem u Konzumu je početkom godine uspješno realizovan projekat „Budimo zlatni za djecu oboljelu od raka“.
„Posebno smo sretni jer smo kroz naš projekat Morsovci pružili podršku Udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“, a to ćemo nastaviti činiti i dalje kroz nove projekte koji nas očekuju u budućnosti. Veliko hvala našim kupcima jer su podržali projekat, koji je u svim svojim aspektima postigao izuzetne rezultate što nas čini izuzetno ponosnim. Kada smo prošle godine završili projekat “Zdravoljupci 2” , bili smo uvjereni da će teško ijedan drugi projekat premašiti tako dobre rezultate. Međutim, već ove godine to se desilo sa Morsovcima i sretan sam jer su naši Morsovci najbolji ikad realizovani kids loyalty projekat u BiH. Zahvalio bih timu Konzuma na divnoj energiji koju su udahnuli ovom projektu, našim kupcima na lojalnosti, a našim mnogobrojnim partnerima na povjerenju i profesionalnoj saradnji“, izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma.
Podsjetimo, projekat Morsovci je trajao u Konzumu od 30.08. do 07.11. i izazvao je veliku euforiju među mališanima. U fokusu projekta su bili plišani likovi morskih životinja koji su imali misiju ukazati mališanima u njihovim najranijim godinama odrastanja na važnost očuvanja čistih voda i naše životne sredine.