Vukićević: Regionalno povezivanje otvara nove šanse u turizmu

0

Tendencija Turističke organizacije Beograda, a i politika Srbije je da se region što više uveže, a turizam ima velike potencijale za to – izjavio je danas u Sarajevu ambasador Srbije u BiH Stanimir Vukićević prilikom promocije turističke ponude Beograda.

Izrazio je zadovoljstvo zbog dolaska Turističke organizacije Beograda u Sarajevo, nakon posjete Sofiji, Budimpešti, Temišvaru, Beču, Zagrebu i Banjoj Luci. Ambasador Vukićević je naveo da je Sarajevo značajna turistička destinacija, te da bismo mogli napraviti zajednički turistički vodič, odnosno program koji bi turistima “mogao da ponudi Beograd i Sarajevo, odnosno Srbiju i BiH”.

– U Beogradu je, po broju turista, BiH na četvrtom mjestu, tako da je ovo značajan turistički centar za nas i postoji velika perspektiva kada je riječ o regionu jer mi možemo da imamo zdravstveni, planinski i ljetni turizam, te alpinizam, ekoturizam, da organizujemo raftinge, vjerski turizam i drugo. Postoji široka lepeza mogućnosti i pred nama stoji i mogućnost organizovanja turističke ture „Putevi Valtera“ jer 100 hiljada Kineza dolazi u ovaj region, a za njih je film „Valter brani Sarajevo“ kultni, tako da bismo imali i mnogo veću posjetu – izjavio je Vukićević.

Turistička organizacija Beograda u okviru promotivne kampanje pod sloganom „Go Belgrade“ u fokus je stavila promociju ovog grada u regionu i planiran je obilazak 13 gradova među kojima i Sarajevo.

Koordinatorica Službe za odnose sa javnošću Turističke organizacije Beograda Vesna Nađ je naglasila značaj razmjene informacija o turističkim potencijalima i novim proizvodima, te zajedničkog nastupa u ovoj oblasti prema trećim tržištima. -Beograd nazivaju gradom kulture, inspiracije, sporta i festivala. Mijenja se i razvija brzo, čuvajući svoju bogatu i raznoliku istoriju, uz jedinstvenu mješavinu kulture, arhitekture i urbanog duha – istaknuto je na promociji.

Nakon predstavljanja turističke ponude Beograda danas su upriličeni B2B sastanci predstavnika turističke privrede dviju zemalja, a za sutra je na Palama predviđen B2C, odnosno promocija turističke ponude Beograda građanima. (Fena)