Vratio se iz Švicarske i pokrenuo biznis u BiH, danas poručuje: Uspjeh je moguć

0

Kada govorimo o uspješnim poslovnim pričama u Bosni i Hercegovini, ne možemo da izostavimo “Bontex” Maglaj, kompaniju osnovanu 2005. godine, koja se bavi proizvodnjom visokokvalitetnih košulja.

Kompaniju je pokrenuo Senaid Husić koji se vratio u Bosnu i Hercegovinu iz Švicarske, u želji da u svom rodnom gradu Maglaju pokrene porodični biznis.

Danas, pored toga što proizvode plasiraju na domaće, uveliko izvoze i na zapadno tržište, a najviše na tržište zemalja Evropske unije.

Košulje sašivene u maglajskom “Bontexu” nose italijanski karabinjeri, pripadnici vojske Švicarske ali i radnici austrijske pošte. U ovoj kompaniji je uposleno preko 200 radnika.

Priča počinje 1986. godine, kada je Senaid Husić otišao u Švicarsku da stiče znanja i iskustva potrebna za otvaranje tekstilne firme u BiH, zemlji u kojoj je odrastao.

Dvije decenije kasnije, ispunio je svoj cilj, stvorivši upravo jednu od vodećih modnih kompanija koja gotovo da nema konkurenciju na domaćem tržištu.

Senaid naglašava kako mu je posebno značajno to što je pored ličnih izazova sa kojima se uspješno izborio, doprinio tome da svojim radom podrži razvoj i rast domaće privrede te približi svojim sugrađanima činjenicu da je uspjeh moguć, gdje kod se nalazili.

– Moja želja je bila da stečeno znanje iskoristim u svojoj zemlji i da svojim primjerom ulijem nadu lokalnom stanovništvu, komšijama, rodbini i prijateljima da se na ovim prostorima može živjeti i uspješno poslovati – rekao je nedavno Husić.

Maglaj je i ranije važio za grad sa razvijenom tekstilnom industrijom, što je Senaidu umnogome pomoglo da period tranzicije od osnivanja firme pa do uspješnog poslovanja prođe što brže i lakše.

Na njegovom putu mu je pomogla i Evropska unija kroz projekat ‘EU4BusinessRecovery’.

Za unapređenje proizvodnog procesa, kreiranje novih proizvoda kao i zadržavanje radnih mjesta, kompanija “Bontex” je od Evropske unije dobila bespovratnih sredstava u iznosu od 98.000 KM.

Osim toga, ova sredstva su kompaniji pomogla da otvori pet novih radnih mjesta sa ciljem povećanja proizvodnje na 30 posto.