Volkswagen grupacija je objavila finansijske rezultate za 2021. godinu. Čak se i u decembru nadalo brzom rastu, a sada se koncern suočava s logističkim ograničenjima.
Odluka brenda da pokrene električnu ofanzivu u Evropi isplatila se. Naravno, nije tajna da je do toga došlo zbog gigantske krize imidža povezane s krivotvorenim podacima o emisiji izduvnih gasova, no električni modeli su se pokazali kao dobra investicija.
Svaki četvrti prodani električar djelo je Volkswagen grupacije. Za to je zaslužan ne samo Volkswagen ID.4, već i Škoda Enyaq ili dobro prihvaćeni Porsche Taycan. Isporučeno je ukupno 450.000 električnih vozila širom svijeta.
Takav razvoj električara omogućio je postizanje cilja emisije flote u Evropskoj uniji, drugim riječima, Volkswagen grupa nije premašila emisiju ugljen dioksida u atmosferu nametnutu propisima. Uspjesi su ostvareni i na drugim tržištima: u Kini cijela grupacija ima čak 16 odsto tržišnog udjela, a svi Porsche, Bentley i Lamborghini bilježe rekordnu prodaju, javlja portal Automobili.ba.
Zanimljivo, moglo se prodati i više, ali je nedostajalo poluprovodnika. Sada su problem kabelski snopovi, uglavnom proizvedeni u Ukrajini. Na konferenciji za novinare, Herbert Diess, generalni direktor grupe, istaknuo je da će se kompanija “pozabaviti ovom krizom”.
Volkswagen grupa posvećuje veliku pažnju novom ID-u. Buzz koji će biti sljedeća generacija kultnog modela “BULLI”. Cilj mu je privući nove kupce. Biće to potpuno električni automobil – što nije iznenađujuće. Koncern se takođe fokusira na saradnju s Fordom s kojim će stvarati nova dostavna vozila.