Jedan od najvećih dobitnika na evropskim tržištima kapitala ove godine je LVMH, kompanija iz luksuznog sektora. Uspjeh najviše zahvaljuje kineskom otvaranju jer su tamošnji kupci u februaru i martu popravili prodajnu sliku francuskog diva.
LVHM (poznat prije svega po svojim Louis Vuitton ženskim torbicama i brendu odjeće Christian Dior) prošle je sedmice izvijestio o odličnim rezultatima u prvom tromjesečju i rastu prodaje od 17 posto na godišnjem nivou.
Dionice su sljedeći dan ojačale više od pet posto, a bogatstvo Bernarda Arnauta u jednom je danu poraslo za 11 milijardi eura.
Francuska firma saopćila je da je prodaja u prvom tromjesečju u Aziji, isključujući Japan, porasla za 14 posto, u usporedbi s padom od osam posto u četvrtom tromjesečju prošle godine. Grupa je rekla da očekuje da će Kina ostvariti rast 2023, javio je Seebiz.
Problem ostaje američko tržište, gdje veća potražnja nego prošle godine pokazuje znakove opadanja, naročito među mlađim kupcima koji manje troše.
LVHM s vrijednošću od približno 440 milijardi eura predstavlja 13 posto ukupne tržišne kapitalizacije Pariške berze.