Velika ekspanzija Wizz Aira u bivšoj Jugoslaviji, BiH dobija najviše novih linija

0

Wizz Air planira u narednih mjeseci uvesti 24 nove rute s tržišta bivše Jugoslavije, uprkos očekivanjima aviokompanije da će se postupni oporavak saobraćaja dogoditi tek krajem ljeta.

Uprkos novim rutama, Wizz Air je nastavio odgađati nastavak brojnih linija iz regije i smanjio je frekvencije na postojećim letovima jer se i dalje provode stroga ograničenja putovanja.

Krajem juna niskotarifna kompanija otvorit će novu bazu u Sarajevu uvođenjem devet novih linija. Nadalje, započet će i četiri nove linije iz Beograda, od kojih je jedna već pokrenuta, kao i šest iz Splita i pet iz Banja Luke.

Kompanija pregovara i s drugim zračnim lukama u regiji oko potencijalnih novih letova. Wizz Air predviđa potražnju za putovanjima po cijeloj Evropi nakon “razdoblja dobrog napretka nacionalnih planova vakcinisanja”.

Njen izvršni direktor Jozsef Varadi i dalje je uvjeren da će se aviokompanija pojaviti kao dugoročni pobjednik pandemije dok se drugi povlače.

– Naša okretnost i neumorna usredotočenost na troškove i novac značajne su konkurentske prednosti – rekao je Varadi, prenosi EX-YU Aviation News.

Međutim, primijetio je da, iako je uvjeren da će na kraju doći do oporavka s obzirom na neodgodivu potražnju, “hoće li se to dogoditi preko ljeta, zime ili sljedećeg proljeća, ne znamo”. Wizz Air ovog ljeta lansira više od 120 novih linija ukupno gledajući.

– Naše širenje mreže i ulaganja u našu flotu u proteklih dvanaest mjeseci osiguravaju nam dobar položaj za povratak u normalno poslovanje i uvjereni smo da smo sada u još boljoj poziciji da budemo strukturni pobjednik u evropskom zrakoplovnom sektoru – napomenuo je izvršni direktor.

Dodao je da i dalje namjeravaju biti agresivni u ciljanju tržišnog udjela tamo gdje se ukažu mogućnosti i planiraju se držati svih baza. Ne planiraju smanjiti isporuka iz Airbusa, s 27 novih aviona serije A320 u sljedećih dvanaest mjeseci, “iako postoji fleksibilnost za vraćanje postojećih aviona najmodavcima ili pregovaranje o uvjetima kako ističu ugovori”.

Wizzova 1,6 milijarda eura likvidnosti trebala bi trajati naredne tri godine na trenutnim nivoima trošenja novca, zaključio je Varadi.