Ured za poduzetnike otvoren u prostorijama Gradske uprave Tuzla

0

Ured za poduzetnike danas je zvanično otvoren u prostorijama Gradske uprave Tuzla, s ciljem pružanja stručne podrške poduzetnicima u brojnim segmentima poslovanja. Tim povodom, održana je i konferencija za medije, tokom koje su o projektu govorili gradonačelnik Tuzle, Jasmin Imamović, poduzetnik Mensur Alić, te pomoćnik gradonačelnika za Službu za ekonomski razvoj i društvene djelatnosti, Vedran Lakić.

Na ovom mjestu će svi sadašnji ili budući poduzetnici moći doći po savjet, razmijeniti ideje i dobiti stručnu pomoć u vezi svih postupaka koji se vode u Gradskoj upravi Tuzla, istakao je gradonačelnik Tuzle.

“Prošle godine obećali smo reorganizaciju administracije u smislu poboljšanja njene efikasnosti. To smo uradili u protekla dva mjeseca. Osnovali smo pri Stručnoj službi gradonačelnika Odjeljenje za strateško planiranje i upravljanje razvojem, drugačije smo postavili Službu zageodetske i imovinsko-pravne poslove, kada je u pitanju raščišćavanje imovinsko-pravnih odnosa, zbog boljeg korištenja zemljišta kao ekonomskog resursa, sa namjerom da pomognemo privredi, pogotovo realnom sektoru, kako god i gdje god je to moguće. Otvorili smo i ovaj Ured za poduzetnike i poslodavci više ne moraju ulaziti u tzv. šalter salu. Zamislite, ako je upis u škole ili na fakultete, kolike su gužve, a za privrednike koji zapošljavaju, a nezaposlenost je najveći problem, vrijeme je novac. Ovo je sada njihova sala, kancelarija preko puta je njihova kancelarija. Tu imamo ponajboljeg ili jednu od najboljih ekonomista iz Službe za ekonomski razvoj i društvene djelatnosti i imamo jednu od najboljih pravnika iz Službe za geodetske poslove i imovinsko-pravne poslove. One će imati direktnu vezu samnom, sa šeficom Službe za poslove gradonačelnika i sa šefovima drugih službi, mojim pomoćnicima. Dakle, ovdje dolazi poduzetnik i govori šta mu treba i šta ga zanima i ovdje sve završava. Ili u ovoj sali, gdje će zasjedati Savjet za lokalni ekonomski razvoj ili u kancelariji preko puta. To je jedna novina i pogodnost. Ponavljam, ne u šalter sali, nego na glavni ulaz, u ovaj prostor gdje može imati vezu sa svim službama, dobiti blagovremeni savjet, biti eventualno naručen za sutra, ne trebaju mu nikakvi posrednici. Hoćemo direktan odnosnadležnih  službi i moj direktan odnos sa poduzetnicima” izjavio je Imamović.

Jedan od zagovornika ovakvog načina, počev od poslovne zone, i ovakvog načina rada, izlaženja u susret ekonomskom razvoju je jedan od poznatih i uspješnih poduzetnika Tuzle i vijećnik u Gradskom vijeću Tuzla Mensur Alić.

“Ovo je jedna pozitivna vijest, davno sam podnio inicijativu za ovo i evo sada je  došlo i do realizacije. Ono što je najvažnije, mi želimo, u ovom gradu, da ojačamo ekonomski razvoj Tuzle. Jedan od načina kako to možemo uraditi je i ovaj. Naši ljudi, koji se bave biznisom, nemaju vremena toliko, da gube hodajući od kancelarije do kancelarije, tražeći određenu dokumentaciju ili informaciju. I naravno, to se često rješavalo preko nekih agencija, zastupnika i advokata, gdje su ti poduzetnici bili izloženi dodatnim finansijskim troškovima. To nam je bio cilj, da to izbjegnemo i da ovo funkcioniše u najboljem redu. Zbog toga će uposlenice, koje će raditi na ovom mjestu, biti na usluzi poduzetnicima, kako oni ne bi čekali na raznim šalterima, nego da ovdje mogu obaviti razgovor i iskazati ono što im je potrebno. Za neke dokumente je potrebno više vremena. Privatnicima je bitno vrijeme. A vrijeme ne treba da gube ovdje ili na bilo kojem drugom mjestu. Želimo da efikasno mogu dobiti ono što im je potrebno. Ovo vrijedi za poduzetnike iz Tuzle, TK, FBiH, RS-a i inostranstva koji žele ovdje da investiraju, da imaju prostor gdje mogu direktno kontaktirati i s kime mogu razgovarati a na usluzi su i gradske službe zajedno sa gradonačelnikom i pomoćnicima. Baveći se privatnim biznisom, proteklih dvadeset i više godina, znam kroz šta sve sam prolazio, zato smatram da ćemo ovim projektom olakšati put i sadašnjim i budućim poduzetnicima” kazao je Alić.

O potrebama i potencijalima lokalnog ekonomskog razvoja, predstavnicima medija govorio je Vedran Lakić, rukovodilac Službe za ekonomski razvoj i društvene djelatnosti, Vedran Lakić

“Grad Tuzla je lider lokalnog ekonomskog razvoja te su potrebe za otvaranjem jednog ovakvog ureda u potpunosti opravdane. Tu imamo preko tri hiljade registrovanih privrednih društava, na području Tuzle, imamo preko hiljadu poljoprivrednih gazdinstava koji također spadaju u privredu grada Tuzla i imamo preko hiljadu obrta. Svi oni koji su registrovani a naročito oni koji žele da se registruju moći će, u ovoj kancelariji, da dobiju osnovne informacije i na jednom mjestu. Velika je ciljna skupina ljudi koji trenutno postoje i rade kao privredni subjekti a i svih onih koji bi htjeli da se zaposle. Da li da osnuju obrt ili da otvore preduzeće ili na bilo koji način da se organizuju a da mi kao grad povećamo broj zaposlenih. Cilj je očuvanje postojećih radnih mjesta, uz ambiciju podsticanja razvoja malog i srednjeg poduzetništva te privlačenje domaćih i stranih investitora putem kojih se mogu realizovati mogućnosti za širenje poslovne zone i otvaranje novih radnih mjesta”, istakao je Lakić.