U sklopu aktuelne inicijative podrške domaćoj proizvodnji pod sloganom „Kupujmo domaće jer domaće se voli jače“ Konzum je prethodnih mjeseci značajno ojačao saradnju sa nizom domaćih proizvođača sa kojima su napravljeni konkretni pomaci po pitanju plasmana domaćih proizvoda na policama Konzuma.
Tako će u toku ove godine Konzum otkupiti više od 6 miliona litara domaćeg mlijeka i više od 4 miliona litara mliječnih prerađevina iz domaće proizvodnje, te više od 10.000 tona voća i povrća od domaćih poljoprivrednih proizvođača. Dodatno, asortiman Konzuma je proširen za više od 1.000 novih domaćih proizvoda u kategorijama pakirane hrane, a zastupljenost domaćih neprehrambenih proizvoda sada je veća od 35% u kategorijama sredstava za pranje, čišćenje i ličnu higijenu.
To nije sve, značajni rezultati napravljeni su i u kategoriji mesnih prerađevina gdje je sada zastupljenost domaćih proizvoda veća od čak 55%.
„Dugi niz godina sarađujemo sa domaćim mesnim industrijama, te je saradnja sa njima sada dodatno učvršćena na obostrano zadovoljstvo. Sretni smo jer na našim policama imamo njihove vrlo kvalitetne proizvode od mesa provjerenog kvaliteta čija se proizvodnja odvija u savremeno opremljenim proizvodnim pogonima, te nam je istinsko zadovoljstvo jer smo u prilici ponuditi ih našim kupcima, a istovremeno podržati i osnažiti rad domaće prehrambene industrije“, izjavio je Ahmet Suljić, rukovoditelj Službe svježe hrane u Konzumu.
U proteklom periodu Konzum je ojačao saradnju sa nizom domaćih proizvođača, a među njima su i respektabilne mesne industrije Semko, Pavić i MI – Trivas.
„Kroz godine prepoznali smo Konzum kao partnera na tržištu BiH s kojim smo uspostavili iznimno vrijednu poslovnu suradnju s kojim konstantno radimo na uspješnom povećanju prometa i poslovanja. Kao malom domaćem proizvođaču, jako puno nam znači podrška jedne renomirane kuće koja u prvi plan stavlja domaće proizvođače, a iz godine u godinu se konstantno radi upravo na promicanju domaće proizvodnje i dovođenja proizvoda domaćih proizvoda na police Konzumovih trgovina“, izjavila je Danijela Pavić, voditelj prodaje i marketinga Mesne industrije „Pavić“ iz Livna.
„Zbog poznatih izvoznih barijera, gdje prerađivači mesa iz BiH mogu izvoziti svoje proizvode isključivo na tržišta Turske i CEFTA-e, i gdje su proizvođači primarno orijentisani na domaće tržište, podrška ovome sektoru je potrebnija nego bilo gdje drugo. Zato veoma cijenimo podršku koju nam pruža Konzum i kampanju koja ima za cilj podizanje svijesti građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda za jačanje domaće ekonomije“, izjavio je Adnan Muratović, direktor prodaje Mesne industrije „Semko“ iz Visokog.
„Mesna industrija „MI -TRIVAS“ doo Prnjavor od prvog dana ulaže maksimalne napore da svojim proizvodima po kvalitetu i pristupačnoj cijeni odgovori zahtjevima savremenog tržišta. Sa kompanijom Konzum imamo dugi niz godina saradnju kako u plasiranju naših proizvoda, tako i u proizvodnji uslužne robne marke u konzerviranim proizvodima za Konzum. Pozdravljamo i ovu akciju Konzuma i nudimo maksimalnu saradnju u cilju podrške i promovisanja domaće proizvodnje i podizanju svijesti naših kupaca da kupovinom naših domaćih proizvoda i oni aktivno učestvuju u tome“, izjavio je Igor Psalmister, rukovodilac prodaje Mesne idustrije „MI-Trivas“ iz Prnjavora.
Konzum će i dalje u skladu sa ponudom i kapacitetima našeg tržišta nastaviti kontinuirano raditi na proširenju asortimana domaćih proizvoda i sveobuhvatnom jačanju saradnje sa domaćim proizvođačima.