Prvi automobil domaće proizvodnje u Turskoj imat će duže trajanje baterije od svojih konkurenata, objavili su u ponedjeljak njegovi proizvođači.
Katoda NMC (nikal, mangan, kobaltov oksid) koristit će se u litij-ionskim baterijama automobila, koje optimiziraju gustoću energije i snage, objavio je turski konzorcij koji radi na automobilu.
Ćelije s visokom gustinom energije koristiće se u baterijskim modulima koji će biti zatvoreni aluminijumskim pokrivačem kako bi se osigurala velika strukturna čvrstoća, prema najavi TOGG-a.
Maksimalno trajanje baterije, performanse i sigurnost bit će osigurani visoko učinkovitim hlađenjem tekućinom i inovativnim sistemom upravljanja baterijama, dodato je.
Takođe je rečeno da će automobili imati domet od 300/500 kilometara, s baterijom koja se može se napuniti do 80 posto za manje od 30 minuta.
Inače, proizvođači prvog truskog automobila koji će biti u potpunosti električni već su najavili kako će ovo vozilo biti naprednije i kvalitetnije od psotojećih konkurenata.
Saradnja s Kinezima
TOGG je prošle sedmice potpisao sporazum o partnerstvu s proizvođačem baterija za električna vozila Farasis za upotrebu baterijskih ćelija kineske kompanije u asortimanu TOGG proizvoda.
Farasis je trenutno jedan od najvećih proizvođača ove vrste ćelija za tržište baterijskih električnih vozila (BEV), sa više globalnih centara za istraživanje i razvoj (R&D) i preko 4.000 zaposlenih. Kompanija je ranije započela programe sa BAIC-om, jednim od vodećih proizvođača originalne opreme iz Kine i kompanijom Daimler (Mercedes-Benz) za niz rješenja za bateriju za električna vozila.
D. Hadžić