Traže se mikrokreditni promoteri, medicinske sestre, prodajni predstavnici…

0

Najbolja radna mjesta koja su trenutno u ponudi po odabiru stručnjaka sa specijaliziranog portala za traženje poslova.

U saradnji sa portalom Boljiposao.com svake sedmice donosimo aktualne vijesti sa tržišta rada. One uključuju najbolja radna mjesta koja su trenutno u ponudi po odabiru stručnjaka sa specijaliziranog portala za traženje poslova.

MIKRA objavljuje otvoreni K O N K U R S za radnu poziciju: Mikrokreditni Promoter (Kreditni službenik). Regija Mostar  i regija Čapljina. Posao podrazumijeva: Promotivne aktivnosti i prezentiranje uslova i prednosti mikrokredita MKF Mikra na području regije Mostar i regije Čapljina, svakodnevni obilazak terena, kontaktiranje novih klijenata i održavanje mreže postojećih klijenata (naši klijenti su: mali poduzetnici u djelatnostima zanatstva, ugostiteljstva, trgovine, poljoprivede, stročarstva, voćarstva, vinogradarstva i sl.), izrada kreditnih analiza. Kandidati trebaju ispunjavati slijedeće uslove: komunikativnost i ubjedljivost u prezentacijskom nastupu, spremnost za svakodnevni rad na terenu, prebivalište na području regije za koju aplicirate, iskustvo u radu sa malim poduzetnicima u prigradskim i ruralnim područjima, poznavanje ljudi i lokalnih zbivanja u svojoj regiji, vozačka dozvola, aktivan vozač.

Opširnije pronađite OVDJE

REKRUTER.BA je konsultantska kompanija koja već 10 godina nudi usluge iz oblasti ljudskih resursa domaćim i stranim klijentima. Specijalizirani smo za traženje i odabir profesionalnog i rukovodećeg osoblja, razvoj zaposlenika, centre za procjenu, outplacing usluge i kadrovski outsourcing. Prisutni smo u Bosni i Hercegovini i Sloveniji, ali vaše nove saradnike možemo pronaći bilo gdje. Za naše klijente iz Italije tražimo medicinske sestre za rad staračkim domovima i klinikama. Medicinska (tehničar) sestra za rad u Italiji-više izvršilaca. Od kandidata očekujemo: završena medicinska škola – opći smjer, položen državni ispit, znanje talijanskog jezika ili spremnost za njegovo učenje, radno iskustvo nije presudno, visoka motivacija, pozitivan i odgovoran odnos prema radu, dostupnost za daljnje učenje i usavršavanje u struci. Nudimo punu podršku kandidatima od početka odabira do dolaska u Italiju, uključujući dokumente za bavljenje tom profesijom u Italiji.  Kandidatima nudimo: radni odnos u zemlji EU regulisan zakonom o radu, pomoć u prikupljanju dokumentacije za radnu dozvolu i boravak, platu od 3200,00 € bruto za 160 radnih sati mjesečno, podršku prilikom kompletne integracije nakon odlaska na zaposlenje, odabranim kandidatima nudimo pomoć u registraciji kod FNOPI (Talijanska nacionalna federacija medicinskih sestara).

Opširnije pronađite OVDJE

Sweden/USAID FARMA II – Description of Project
USAID and the Government of Sweden awarded Cardno Emerging Markets USA a five-and-a-half year $18-million contract for implementation of the Fostering Agricultural Markets Activity II (FARMA II) in Bosnia & Herzegovina (BiH). The purpose of FARMA II is to create agricultural and agribusiness economic opportunities for BiH farmers and entrepreneurs. FARMA II will achieve this by assisting agricultural producer organizations to adopt European Union (EU) and international agricultural and food standards and adopt new production techniques, produce new high-value products and expand their access to foreign and domestic markets. The objective of FARMA II is to strengthen the competitiveness of the BiH private sector resulting in greater sales and exports of selected agri-food products. Scope of Work – Project Assistant- The Project Assistant is a key member of the project who will support implementation of day-to-day administrative processes. The Assistant will consistently implement and monitor administrative and operational systems, procedures, and policies in place. The Assistant will also coordinate with all field office staff and provide necessary support for all program activities as requested. Specific tasks for the Project Assistant will include, but are not limited to, the following: Answers incoming or makes calls and other communications as needed; prepares completion grant reports in fluent English in collaboration with the technical team and Grant Assistant and contributes to the grant closing process. This implies reading and understanding the content of the final reports sent by the grantees in BHS languages and, where necessary, supplementing the content with the missing information from files or obtaining the missing information through calls/visits to grantee, and completing the reports in English; completes grant documentation (hard copy and electronic files) following the default archiving system; makes field visits to grantees to review and record grant activities/equipment; assists with inventory verification and with preparation of transfer of title and custody documents; works with the project team to ensure that all grant program materials adhere to the requirements included in the project branding and marking plan, grant agreement, and grants manual; works closely with Project Managers to ensure full compliance of financial, contractual, and operational records.

The Assistant will report to the Deputy Project Director or the Compliance Manager and coordinate with the technical, finance, and administrative teams on all undertakings. Qualifications and skills: excellent written and oral language skills in both BHS and fluent English; University degree in English, administration, economics, or a related discipline; demonstrates good knowledge of techniques for soliciting and gathering information; excellent analytical skills with strong attention to details, filing, file maintenance; good mathematical skills and understanding of financial logic; excellent computer skills (MS applications and others, advanced Word user is a plus); willingness to travel BiH-wide as needed (driving license is a plus); teamwork oriented with positive attitude, proactive, well organized, fast learner, adaptable to changes. Professional experience: 2+ years of relevant experience in office support or management.

Opširnije pronađite OVDJE

Best & Team d.o.o. Sarajevo je firma koja postoji u Sarajevu već preko 10 godina, koja slijedi svoje ciljeve, pokazuje ljudskost, međusobno povjerenje i cijeni rad svojih uposlenika koji dugoročno grade svoju budućnost i uživaju u svojim pogodnostima. Posebno smo ponosni, što baš u ovim vremenima uzrokovanim COVID -19 virusom uživamo u povrenju naših partnera kao i uposlenika. Sve zaštitne mjere i propise smo uvrstili u naše svakodnevno poslovanje i omogućili tako siguran rad našim uposlenicima i osoblju. U ovom kratkom periodu omogućili smo homeoffice kao i sigurne obuke sa manjim brojem ljudi uz poštivanje svih propisanih mjera. Naši ekskluzivni partneri iz Njemačke su nam pružili priliku za pojačanje team-a, koji trenutno broji preko 100 uposlenika. Ponosno možemo reći, da se naši novi projekti šire u oblasti inbound-a kao i outbond-a, a samim time kandidati imaju mogućnost izabrati projekte koji im odgovaraju u oblasti telekomunikacije, struje, osiguranja, kataloške prodaje, Google optimizacije, usluge podrške korisnicima kao i pismeni odjel. Naši najveći projekti su obrada podataka i podrška kupcima modnih kuća, koje su jedne od najpoznatijih širom Njemačke i Evrope. Prednost je u tome što možete birati više modnih kuća i projekata gdje imate mogućnost napredovanja, većih satnica, Homeoffice mogućnosti, koji naši dugogodišnji radnici uživaju. Za sve inforamacije i detalje o novim projektima, obukama, terminima za razgovore možete najbolje dobiti prilikom ličnog razgovora sa nama. Call Agent (m/ž), mjesto rada: Sarajevo Za ponuđene pozicije call agenta nudimo slijedeće uslove: fleksibilna radna vremena, slobodne dane, vikende, fiksne plate inbound plus provizije,fiksne plate outbound plus provizije, svaki sat preko 160 h se dodatno plaća, napredovanje i usavršavanje , te mogućnost za većom satnicom, kao i napredovanje rada za vise projekata, stručno osoblje,pozitivnu i opuštenu radnu atmosferu, prijava naravno od prvog radnog dana, bonuse i premije za vaše zalaganje, trud i rad.  Obavezni uslovi: aktivno poznavanje njemačkog jezika, iskustvo na sličnim poslovima je prednost, ali ne i uvjet.

Opširnije pronađite OVDJE

Lactalis BH d.o.o. Gradačac, Podružnica Mostar Objavljuje javni natječaj za radno mjesto: PRODAJNI PREDSTAVNIK (m/ž) za regiju Mostar. Odgovornosti i zadaci: obilazak kupaca na terenu sukladno utvrđenom planu, narudžbe, povrat robe i naplata na svom području rada, pronalaženje novih kupaca, organiziranje i provođenje aktivnosti unapređenja prodaje, redovno izvještavanje o prodajnim rezultatima i aktivnostima. Profesionalno iskustvo i znanja:  SSS, minimalno 2 godine iskustva na poslovima prodaje, a poželjno je iskustvo u FMCG industriji, vozačka dozvola B kategorije, poznavanje rada na računaru (MS office). Ako ste: osoba visokih osobnih i profesionalnih standarda, osoba željna izazova i dokazivanja, mobilna i fleksibilna.

Opširnije pronađite OVDJE