Telekom Srbija “pri kraju” akvizicija u BiH i Srbiji

0

Direktor Telekoma Srbija Predrag Ćulibrk rekao je da je kompanija pri završetku akvizicija na prostoru Srbije i BiH.

– Naš koncept i strategija posljednjih godina koje smo uspostavili jeste da se ostvari uvećanje korisničke baze, prije svega interneta i multimedije. Naš interes je da povećavamo korisničku bazu u kombinaciji organskog rasta unutar matične kompanije i kroz akvizicije u Srbiji i u BiH. Pri završetku smo tog ciklusa akvizicija kada govorimo o ovom tržištu – naveo je Ćulibrk na konferenciji za medije u Beogradu na kojoj je predstavio godišnje rezultate kompanije.

BiznisInfo podsjeća da je Telekom Srbija u posljednje vrijeme proveo niz akvizicija, odnosno preuzimanja drugih kompanija u BiH, i da je trenutno najveća telekom grupacija u BiH.

Telekom Srbija sada već vrijedi više od dvije milijarde eura, a prema projekcijama, 2023. godine vrijedit će četiri milijarde eura, izjavio je koordinator za internet i multimediju Telekoma Vladimir Lučić.

– Po svim projekcijama 2023. godine Telekom će vrijediti minimalno četiri milijarde eura, po finansijskim projekcijama i po nivou duga. Možda će vrijedeti i više, jer ćemo poslovati u više zemalja nego sada, jer nam je u planu širenje poslovanja – rekao je Lučić.

Dodao je da sada kompanija vrijedi preko dvije milijarde, te da je iza njih težak poslovni ciklus, ali da su uspjeli da povećaju vrijednost kompanije.

Rekordan broj korisnika

Ćulibrk je rekao da je Telekom Srbija grupa imala rekordan broj korisnika servisa od 10,4 miliona prošle godine, što je šest posto rast u odnosu na 2018, a ostvaren je i istorijski rezultat po pitanju prihoda od 133,7 milijardi dinara (oko 2,2 milijarde KM), koji su bili uvećani za sedam posto.

– Sve što smo radili i po pitanju akvizicija i tehnoloških projekata se vidi. Naša operativna dobit je skočila za 25 procenata, odnosno za 9,6 milijardi (oko 160 miliona KM) i iznosila je 48,4 milijarde dinara (oko 805 miliona KM) na nivou Telekm Srbija grupe – rekao je Ćulibrk na konferenciji za medije.

Ponosni su da je broj TV korisnika porastao za skoro 50 posto i da je na kraju 2019. godine bilo 1,15 miliona korisnika, dodao je Ćulibrk. Kaže da je porastao i broj internet fiksnih korisnika za 21 posto i da je iznosio 1,25 miliona na nivou Telekom grupe.

– Isto tako i matična kompanija je imala značajne rezultate, bez obzira što imamo negativan trend za fiksnu telefoniju – rast prihoda 2 posto, a operativna dobit porasla je za 32 posto i iznosila je 32,7 milijardi – naveo je on, prenio je Tanjug. 

Ističe da je Telekom imao i više od 90.000 rast broja korisnika satelitske telezviije, kao i preko fiksne infrastrukture u segmentu TV usluga, kao i rast korisnika interneta.

– Smatramo i ubijeđeni smo da nam to daje podstrek za dalje i da svi potezi daju rezultat i po pitanju performansi kompanije. Važno je da smo tehnološki superiorna kompanija, što je zalog za budućnost – naglasio je Ćulibrk.