Tegeltija preuzeo dužnost direktora Uprave za indirektno oporezivanje

0

Zoran Tegeltija, sada već bivši ministar finansija i trezora preuzeo je od Mire Džakule dužnost direktora Uprave za indirektno oporezivanje (UIO).

Prilikom primopredaje, Džakula je rekao da je na mjesto direktora došao 2011. godine te da je te godine naplaćeno 336 miliona KM u odnosu na prošlu godinu te da se tako nastavilo i u buduće.

– Osigurali smo fiskalnu stabilnost Bosne i Hercegovine – rekao je Džakula, javljaju Nezavisne novine. 

On je rekao da je Tegeltija upoznat sa stanjem u UIO te da očekuje da stanje u UIO bude samo bolje. Sam Tegeltija rekao je da dolazi u instituciju koja je od izuzetne važnosti te da ima samo dva cilja i to da se poveća ukupan iznos prihoda i drugi cilj je bolji odnos sa građanima i privredom.

– Potrebno je napraviti mnogo stvari i neke stvari treba promjeniti. Za dvadeset godina postojanja UIO je imala dva direktora i moraju da se izvrše i kadrovske promjene i tehničke – rekao je Tegeltija dodajući da će od Savjeta ministara BIH tražiti da se omogući zapošljavanje mladih ljudi i sa fakulteta.

On je rekao da se nada da će uprava biti bolja u narednoj godini. Odgovarajući na pitanje o korupcionim aferama u UIO Džakula je rekao da nije na direktoru da se bavi time te da UIO sarađuje i da je podnijela više od hiljadu krivičnih prijava.

Govoreći o poslovnom prostoru koji UIO planira nabaviti, Džakula je rekao da to pitanje javnost doživljava kao političko te da je UIO nabavila prostore u Tuzli, Mostaru i Sarajevu te da još od 2007. godine radi se na nabavci sjedišta UIO.

– Da sam imao osigurana sredstva zgrada bi bila osigurana i moja je najveća žalost što nismo uspjeli osigurati bolje uslove za zaposlene – rekao je Džakula ističući da se UIO od 2007. godine obraćala svim gradonačelnicima Banjaluke da se pronađe parcela da se gradi zgradi ali da od aktuelnog gradonačelnika nisu dobili ni odgovor.

Tegeltija je rekao i da će novi predsjednik UO UIO biti Srđan Amidžić što znači da će on biti novi ministar finansija i trezora.