Na poddionici Koridora 5C Klopče-Pečuj kod Zenice danas je svečano obilježeno probijanje prve cijevi tunela Ričice dužine 620 metara, na čemu su radile domaće kompanije.
Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH, je izjavio da je ovo jedan od najzahtjevnijih projekata na koridoru 5C.
– Nažalost, situacija je takva da smo dobili zadatak da koridor ide ovom trasom koja je geološki najnestabilnija i najzahtjevnija na trasi preko 300 kilometara koridora 5C, izjavio je Terzić.
Prisutnima se obratio i rudar Rudnika mrkog uglja Kakanj Emrah Bliznović.
– Moj otac je radio u rudniku, a danas radimo moj brat i ja. Za ovaj posao je potrebna i mentalna i fizička sposobnost. Zahvale dugujem Terziću i Autocestama na pozivu i čestitam Dan rudara svim rudarima”, izjavio je Bliznović.
Da bi se stekla prava slika o tome šta je urađeno na ovom projektu, i ovoj građevinski teškoj poddionici, treba istaći da je kod probijanja tunela do sada iskopano oko 95.000 metara kubnih sitne stijenske mase, zatim ugrađeno 15.000 metara kubnih različitih vrsta betona, 360 tona armatura, 280 tona čeličnih lukova i više od 10.000 specijalnih ankera.
– Kažu da je težnja ljudi tražiti svjetlo na kraju tunela. Mi kažemo ako nema tunela, onda ne možemo tražiti ni svjetlo. Danas, evo imamo još jedan tunel i svjetlo na njegovom kraju. Hvala svima koji su na bilo koji način pomogli da ovo napravimo, posebno lokalnoj zajednici na strpljenju i saradnji, kazao je voditelj projekta na ovoj poddionici Drago Franc.