Volkswagenova kineska marka ima novu bateriju koja kao bazu koristi kuhinjsku so i nema litija.
Mnogi stručnjaci vjeruju da je natrij-ionska baterija, koja umjesto litija koristi kuhinjsku so, budućnost električnih automobila.
U januaru će početi isporuke prvog električnog automobila s natrij-ionskom baterijom.
Prvi primjerci JAC Yiwei EV-a sišli su s proizvodne trake u Kini, javlja carnewschina.com.
Automobil proizvodi Anhui Jianghuai Automobile (JAC), koji je zajedničkom vlasništvu Volkswagena i kineske države.
Kapacitet HiNa baterije je 25 kWh te ima gustoću energije od 120 Wh/kg, što je manje od polovice gustoće litij-ionskih baterija.
Ipak, i to je dovoljno da električni automobil ima domet od 252 km. Mnogi stručnjaci vjeruju da je natrij-ionska baterija, koja umjesto litija koristi kuhinjsku so, budućnost električnih automobila, prenosi Hak revija.
Švedski naučnici s Tehnološkog univerziteta Chalmers nedavno su predstavili studiju u kojoj ističu nekoliko prednosti „slanih“ baterija. Baterije ne koriste litij, jeftinije su i izdržljivije su zimi, s druge strane, imaju manju gustoću energije.
JAC Yiwei EV košta 10.860 eura.