Close Menu
  • Početna
  • Ekonomija
  • Finansije
  • Investicije
  • Kompanije
  • Banke
  • Auto
  • Biznis cafe
Facebook X (Twitter) Instagram
Najnovije vijesti
  • Nastavlja se misterija oko Privredne banke Sarajevo: Oković nudi 163 KM po dionici, na berzi idu po 250 KM
  • Sarajevo postaje energetska prijestolnica regiona: Više od 200 stručnjaka i 23 panela na SECW 2026
  • Poznata bh. kompanija otvorila vrtić za djecu zaposlenika: 90 mjesta i Montessori program
  • Ministar Forto: Kandidati ne smiju biti taoci spora Ministarstva obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona i autoškola
  • Spor oko autoputa: Spustili cijenu sa osam na 3,8 miliona KM, pa tvrdili da su oštećeni za 4,2 miliona
  • Energoinvest i Siemens Energy udružuju snage: Zajedno kreću na velika svjetska tržišta
  • U centru Sarajeva niče novi poslovni kompleks: Ostavljen prostor za neboder od 22 sprata
  • UniCredit Bank proglašena najboljom podskrbničkom bankom u BiH
  • Prozore ne birate za jednu sezonu: Šta „Made in Germany“ znači za naredne decenije?
  • Poznati biznismen krenuo u akviziciju: Nudi 50 miliona KM za preuzimanje Privredne banke Sarajevo
Biznis InfoBiznis Info
Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
  • Početna
  • Ekonomija
  • Finansije
  • Investicije
  • Kompanije
  • Banke
  • Auto
  • Biznis cafe
Biznis InfoBiznis Info
Home»Život i stil»Srušen još jedan mit: Tjestenina nije ta koja deblja
Život i stil

Srušen još jedan mit: Tjestenina nije ta koja deblja

BiznisInfoBy BiznisInfo05/07/2016Nema komentara2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email

Rijetko se pronalazi namirnica koja se tako preuveličano demonizira u raznim dijetama kao što je tjestenina, ali novo istraživanje pokazuje da, u pravim okolnostima, ona uopće ne deblja.

Štoviše, pasta može pomoći u održavanju zdrave težine, ustanovili su italijanski znanstvenici u studiji u kojoj je sudjelovalo više od 20.000 ispitanika.

Posljednjih godina zbiva se prava revolucija kad je u pitanju hrana. Tradicionalne “nezdrave namirnice”, maslac, sol, jaja, sve se više “iskupljuju” u novim istraživanjima.

Po rezultatima jednog od njih znanstvenici upućuju na to da nema potrebe da izbjegavamo ni tjesteninu. Istraživači s instituta Neuromed su u studiji objavljenoj u časopisu Nutrition&Diabetes pojasnili da tjestenina, ali samo ako je dio zdrave mediteranske prehrane, može čak i pomoći pri gubitku težine.

“Popularno je mišljenje da tjestenina nije primjerena ako želite smršavjeti i neki je ljudi ne žele na tanjuru”, kaže jedna od znanstvenica Licia Iacoviello.

“Nakon ovog istraživanja, možemo reći da to nije ispravno. Tjestenina je temeljni sastojak mediteranske tradicije i nema nikakva razloga da je izbjegavamo u prehrani”, dodala je.

Iacoviello i njezini kolege u istraživanje su uključili nešto više od 14.000 ljudi iz moliške regije i nešto manje od devet tisuća iz drugih dijelova Italije. Sudionike su detaljno ispitali što jedu, kada i gdje jedu i u kojim količinama. Uzeli su u obzir veličinu porcija, te visinu, težinu, opseg struka i bokova ispitanika.

Google Dodajte BiznisInfo.ba među omiljene izvore na Googleu

I ne samo da studija nije pokazala vezu između tjestenine i nezdrave težine, nego baš suprotno, tjesteninu su više jeli oni mršaviji.

“Umjereno konzumiranje tjestenine u sklopu mediteranskog načina prehrane dobro je za zdravlje. To je poruka koja proizlazi iz naše studije”, rekla je Iacoviello.
Mediteransku prehranu čini hrana bogata složenim ugljikohidratima i vlaknima, poput mahunarki, žitarica, sira, maslinova ulja, rajčice, češnjaka i ribe.

Podjeli:

  • Share on X (Opens in new window) X
  • Share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest
  • Share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr
  • Share on Telegram (Opens in new window) Telegram
  • Share on Reddit (Opens in new window) Reddit
  • Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
  • Share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp
najnovije

Nastavlja se misterija oko Privredne banke Sarajevo: Oković nudi 163 KM po dionici, na berzi idu po 250 KM

13/08/2026

Sarajevo postaje energetska prijestolnica regiona: Više od 200 stručnjaka i 23 panela na SECW 2026

13/08/2026

Poznata bh. kompanija otvorila vrtić za djecu zaposlenika: 90 mjesta i Montessori program

13/08/2026
IZDVOJENO

Prozore ne birate za jednu sezonu: Šta „Made in Germany“ znači za naredne decenije?

12/08/2026

Dani osiguranja u BiH 2026: Novi rizici traže nova znanja, partnerstva i odgovore

11/08/2026

m:tel NetBiz donosi veće brzine za još uspješnije poslovanje

10/08/2026
Tagovi
BingoautomobiliturizamVlada FBiHNaftainvesticijeIzvozVolkswagenHrvatskazapošljavanjetop pričeBLSEBankebiznis vijestiNjemačkaSASE
O Nama

BiznisInfo je najposjećeniji poslovni portal u BiH. Pružamo najbolje i najbrže informacije iz oblasti biznisa i finansija. Donosimo savjete za uspjeh i informacije o investicijama u BiH.

Kontakt

© Sva prava pridržana, Agencija Number One, Sarajevo. WEB Development KGDevs.com

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.