Srpska grupacija ulaže 20 miliona eura u hotele u Hrvatskoj i Sloveniji

0

Srpska MK Group započela je pregovore s međunarodnom hotelskom grupacijom, jednim od vodećih globalnih operatera u segmentu luksuznog i premium hotelijerstva, s ciljem unapređenja i daljnjeg razvoja svog hotelskog portfelja u Hrvatskoj i Sloveniji.

U okviru nove razvojne faze, MK Group planira ulaganja vrijedna oko 20 miliona eura, koja će biti usmjerena na modernizaciju infrastrukture, unapređenje sadržaja i podizanje ukupnog kvaliteta usluge za goste u oba hotela na ova dva tržišta.

Veliki projekti u Istri i Sloveniji

MK Group je od 2017. godine vlasnik Skipper Resorta u Savudriji, jednog od najznačajnijih turističkih kompleksa u Istri. Resort se prostire na više od 200.000 kvadratnih metara i obuhvata Kempinski Hotel Adriatic, 21 luksuznu vilu, golf teren te apartmane ukupne površine veće od 15.000 kvadratnih metara.

U Sloveniji je u vlasništvu ili pod upravljanjem MK Groupa bio i Hotel Palace Portorož, koji je također poslovao pod brendom Kempinski.

Iz kompanije sada ističu da nova investicijska faza potvrđuje dugoročnu posvećenost razvoju hotelskih projekata i strateški pristup koji u fokus stavlja kvalitet destinacije.

– Poseban fokus u narednom periodu bit će na razvoju ljudi i jačanju profesionalnih kapaciteta zaposlenih, što predstavlja osnovu za daljnji rast poslovanja i otvaranje novih radnih mjesta – poručuju iz MK Groupa, uz najavu da će javnost biti pravovremeno i transparentno informisana o daljnjem toku pregovora i eventualnim novim koracima.

Kempinski odlazi, stiže novi luksuzni brend

Istovremeno, iz kompanije je saopćeno da Kempinski Hotel Adriatic, koji je u vlasništvu MK Groupa, od naredne ljetne sezone više neće biti pod menadžmentom Kempinski Hotelsa. Odluka je donesena zajedničkim dogovorom vlasnika i dosadašnjeg menadžmenta.

Zbog ugovornih obaveza s novim međunarodnim hotelskim brendom s pet zvjezdica, ime budućeg operatera bit će objavljeno u skladu s planiranim otvorenjem hotela.

– Ono što već sada možemo potvrditi jeste da će turistička ponuda u Hrvatskoj biti strateški unaprijeđena i pozicionirana u sam vrh savremenih evropskih destinacija, uz primjenu najnovijih globalnih hotelskih i turističkih trendova – saopćeno je iz Kempinski Hotel Adriatica.

Regionalni hotelski igrač

MK Group, čiji je osnivač Miodrag Kostić preminuo prošle godine, dok je upravljanje kompanijom preuzeo njegov sin Aleksandar Kostić, danas u većinskom i manjinskom vlasništvu ima 14 hotela u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj i Crnoj Gori, kao i Aerodrom Portorož te golf teren u Savudriji.

Nova investicija dodatno potvrđuje ambiciju MK Groupa da ostane važan regionalni igrač u luksuznom hotelijerstvu.

Preuzimanje teksta dozvoljeno uz obavezno navođenje izvora i postavljanje linka ka originalnom tekstu na BiznisInfo.ba