Close Menu
  • Početna
  • Ekonomija
  • Finansije
  • Investicije
  • Kompanije
  • Banke
  • Auto
  • Biznis cafe
Facebook X (Twitter) Instagram
Najnovije vijesti
  • Nastavlja se misterija oko Privredne banke Sarajevo: Oković nudi 163 KM po dionici, na berzi idu po 250 KM
  • Sarajevo postaje energetska prijestolnica regiona: Više od 200 stručnjaka i 23 panela na SECW 2026
  • Poznata bh. kompanija otvorila vrtić za djecu zaposlenika: 90 mjesta i Montessori program
  • Ministar Forto: Kandidati ne smiju biti taoci spora Ministarstva obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona i autoškola
  • Spor oko autoputa: Spustili cijenu sa osam na 3,8 miliona KM, pa tvrdili da su oštećeni za 4,2 miliona
  • Energoinvest i Siemens Energy udružuju snage: Zajedno kreću na velika svjetska tržišta
  • U centru Sarajeva niče novi poslovni kompleks: Ostavljen prostor za neboder od 22 sprata
  • UniCredit Bank proglašena najboljom podskrbničkom bankom u BiH
  • Prozore ne birate za jednu sezonu: Šta „Made in Germany“ znači za naredne decenije?
  • Poznati biznismen krenuo u akviziciju: Nudi 50 miliona KM za preuzimanje Privredne banke Sarajevo
Biznis InfoBiznis Info
Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
  • Početna
  • Ekonomija
  • Finansije
  • Investicije
  • Kompanije
  • Banke
  • Auto
  • Biznis cafe
Biznis InfoBiznis Info
Home»Život i stil»Sada i dokazano: Maslac ipak šteti srcu
Život i stil

Sada i dokazano: Maslac ipak šteti srcu

BiznisInfoBy BiznisInfo03/12/2016Nema komentara1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email

Reduciranje zasićenih masnoća iz namirnica životinjskog porijekla, poput mliječnih proizvoda i mesa, palminog i kokosovog ulja, smanjit će rizik od srčanih bolesti.

Ovo su podaci nove studije, objavljene u časopisu British Medical Journal (BMJ).

U posljednjih nekoliko godina mogli smo pročitati oprečne rezultate brojnih istraživanja o tome koje su masnoće zdrave, a koje ne. Međutim, ovo najnovije uvjerilo je nutricioniste da je umjesto maslaca, pametnije izabrati masti iz biljnih ulja, orašastih plodova, sjemenki, avokada.

Istraživanja su do sada zasićene masti povezivala s porastom lošeg holesterola (LDL), ali još nisu tačno dokazala da su opasna za zdravlje srca.

Maslac je primjera radi, bio jedna od namirnica koje su davale različite rezultate, pa su mnogi zaključili da je najpametnije racionalno razmišljati i umjereno ga konzumirati.

U SAD-u je na snazi preporuka da zasićene masnoće dnevno ne bi trebale prelaziti 10 posto ukupne prehrane.

Podjeli:

  • Share on X (Opens in new window) X
  • Share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest
  • Share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr
  • Share on Telegram (Opens in new window) Telegram
  • Share on Reddit (Opens in new window) Reddit
  • Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
  • Share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp
najnovije

Nastavlja se misterija oko Privredne banke Sarajevo: Oković nudi 163 KM po dionici, na berzi idu po 250 KM

13/08/2026

Sarajevo postaje energetska prijestolnica regiona: Više od 200 stručnjaka i 23 panela na SECW 2026

13/08/2026

Poznata bh. kompanija otvorila vrtić za djecu zaposlenika: 90 mjesta i Montessori program

13/08/2026
IZDVOJENO

Prozore ne birate za jednu sezonu: Šta „Made in Germany“ znači za naredne decenije?

12/08/2026

Dani osiguranja u BiH 2026: Novi rizici traže nova znanja, partnerstva i odgovore

11/08/2026

m:tel NetBiz donosi veće brzine za još uspješnije poslovanje

10/08/2026
Tagovi
automobiliHrvatskaturizamBLSEVlada FBiHtop pričeBingozapošljavanjebiznis vijestiNjemačkaNaftaVolkswagenIzvozinvesticijeSASEBanke
O Nama

BiznisInfo je najposjećeniji poslovni portal u BiH. Pružamo najbolje i najbrže informacije iz oblasti biznisa i finansija. Donosimo savjete za uspjeh i informacije o investicijama u BiH.

Kontakt

© Sva prava pridržana, Agencija Number One, Sarajevo. WEB Development KGDevs.com

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.