Rezultati roadshow kampanje u UAE i Saudijskoj Arabiji, prve grupe turista stižu u maju

0

Konkretni rezultati prve B2B roadshow kampanje realizirane na tržištu zemalja Zaljeva, a u zajedničkoj organizaciji Turističke zajednice Kantona Sarajevo, USAID Projekta razvoja održivog turizma u BiH i Privredne komora Federacije BiH već su tu, tako da prve grupe arapskih turista stižu u maju. 

Turistička agencija Bosnian Tour Operator, kao jedan od učesnika ovog roadshowa koji je imao za cilj razvoj i rast prodajne mreže Bosne i Hercegovine na tržištima zaljevskih zemalja kroz direktno uvezivanje s turističkim operatorima i putničkim agencijama sa sjedištem u UAE i Saudijskoj Arabiji, potpisala je ugovor s agencijom iz Džede, te već 20. maja očekujemo prvu od većeg broja dogovorenih grupa od 30 arapskih turista koji će u BiH provesti osam dana. U narednim danima očekujemo finaliziranje dogovora s nizom turoperatera s kojima su učesnici roadshowa ostvarili kontakte na B2B sastancima u Dubaiju, Rijadu i Džedi, te se ovog ljeta nadamo uspješnoj turističkoj sezoni, saopćeno je iz Turističke zajednice Kantona Sarajevo. 

Značaj tržišta zemalja Zaljeva najbolje se ogleda u činjenici da u Kantonu Sarajevo, na turiste iz ovih zemalja otpada čak 35 posto od ukupnog turističkog prometa, gdje se posebno ističu Ujedinjeni Arapski Emirati i Saudijska Arabija kao prva dva tržišta po broju posjeta i ostvarenih noćenja u 2021. godini.

Putnici iz ovog dijela svijeta, općenito, smatraju se među najvećim potrošačima s produženim boravkom i visokim procentom ponovnog posjeta turističkim odredištima.

Iz Turističke zajednice KS ističu da se arapski turisti tradicionalno zadržavaju i do četiri puta duže od prosjeka, što direktno utiče na povećanje turističke potrošnje i porast prihoda od turizma, te je ovo tržište prepoznato kao tržište od prioritetnog značaja za oporavak turističkog sektora.

– Ponosni smo što možemo izvijestiti da ulaganja koja smo napravili već donose direktne koristi i odlične rezultate, posebno jer se benefiti od turizma generalno očekuju i procjenjuju u dužem vremenskom roku. Kroz uvezivanje s institucijama i saradnju s privatnim turističkim sektorom, nastavljamo s intenzivnim radom na oporavku turizma i pozicioniranju Kantona Sarajevo i Bosne i Hercegovine kao atraktivnih turističkih destinacija koje mogu zadovoljiti zahtjeve najrazličitijih profila turista – poručili su iz Turističke zajednice KS.