Prvi američki milijarder pokazao kako izgraditi uspješnu kompaniju

0

Istorija, kada se koristi na pravi način, najveći je učitelj preduzetnika. Ne samo da možete učiti od brojnih uspješnih ljudi, već možete učiti iz njihovih grešaka kako biste ubrzali svoj put prema uspjehu.

Zapravo, proučavanje istorije uči vas da ništa nije nemoguće, jer uglavnom je svaki veliki podvig bio neuspješan prije nego što su počeli dolaziti plodovi rada. Odličan primjer je i prvi američki milijarder Džon D. Rokfeler, piše Poslovni plus.

Bez obzira na to kakvo mišljenje imali o njemu, Rokfelerov uspjeh nas može naučiti brojnim lekcijama o tome kako izgraditi uspješnu kompaniju. Ovo su tri navike koje možete koristiti za rast vaše firme od početka:

# Kao 15-ogodišnjak, Rokfeler je proveo šest sedmica tražeći svoj prvi posao kao pomoćnik knjigovođe.

Svakog jutra bi na sebe obukao odijelo i budio se rano sve dok nije pronašao željeni posao. Još kao tinejdžer, želio je da bude bogat bez obzira na to što je njegova okolina bila sušta suprotnost tome.

Kada slijedite svoje ciljeve, kao što je osnivanje kompanije, često ćete osjećati da je tako nešto miljama daleko i to je realnost, no ne smijete da dopustite da vas takav osjećaj u potpunosti obuzme.

U tim trenucima važno je zamisliti ono što želite postići, bilo da je riječ o kući u kakvoj želite živjeti ili auto koji želite voziti, kako biste se mogli fokusirati na ono što morate učiniti da biste to postigli. Naglasak je na tome da se već prije nego što ostvarite željeno ponašate kao da to imate.

# Rokfeler je mnogo držao do svog izgleda, imao je svoju rutinu te je poznat po svojoj filozofiji o tačnosti.

Takođe je veliku pažnju pridavao detaljima i pazio na svoj novac kao i svakodnevne radnje. Te male svakodnevne navike koje je imao vremenom su postajale samo veći događaji u njegovom životu.

Vrlo je važno biti zahvalan za sve ono što imamo – čak i onda kada imamo manje, te je ključno biti zahvalan na svim prihodima i poslovima koje imamo, jer ako s tim ne upravljamo na najbolji način, u suštini sabotirate svoj budući rast.

# Rokfeler tvrdi da “čovjek koji samo ima ideju o tome da će se obogatiti, neće uspjeti jer mora imati znatno veću ambiciju od same ideje”.

Morate znati šta je to što vas pokreće, ali i koji vam je konačni cilj. Zarađivanje novca kroz Standard Oil, za Rokfelera bio je pokretač, ali njegov cilj je bilo davanje novca u dobrotvorne organizacije i osjećaj doprinosa društvu. Gotovo je pa nemoguće razvijati uspješnu firmu ako ne poznajete ono što vas motiviše i pokreće.

Ako postoji nešto što biste obavezno trebalo da preuzmete od osobe kao što je Rokfeler, onda je to njegova sposobnost samokontrole. Kada neprestano radite na sebi tada istovremeno pomažete svojim poslovnim, ali i preduzetničkim poduhvatima.