Propao legendarni lanac restorana Red Lobster

0

Od 15. maja zatvoreno je najmanje 99 lokacija u najmanje 27 država. Zatim, u ponedeljak, kompanija je podnijela zahtjev za stečaj po poglavlju 11. Neki od razloga: njegova kultna beskonačna promocija škampi koštala je lanac milione.

Sa toliko lokacija koje su zatvorile svoja vrata, oprema je morala negdje da ode, tako da je Red Lobster angažovao kompaniju za likvidaciju koja je bila zadužena za prodaju cjelokupnog sadržaja na 52 lokacije.

Ali umjesto da rasproda sve te rezervoare za jastoge i friteze po komadu, TAGeKs je održao jednu aukciju za svaku lokaciju — pobjednik uzima sve, prenio je Blic.

Osnivač i izvršni direktor TAGeKs-a Nil Šerman rekao je za Business Insider da su na aukcijama učestvovale samo dvije grupe ljudi: veletrgovci polovne opreme i operateri restorana.

I naravno, fanovi koji su samo željeli parče kolača iz sentimentalnih razloga – stotine njih poseglo za onim što je ostalo od kompanije.

– Željeli su sto za kojim su na primjer, imali prvi sastanak, pa onda neki sto gdje su sjedili i okupljali se drugovi iz škole svake godine – rekao je Šerman.

– A onda smo samo pokušavali da im kažemo kako je to je kamion pun opreme. Da li stvarno želite to u svom dvorištu? – dodao je Šerman.

Šerman je rekao da je čak i među veletrgovcima opreme i operaterima restorana bio iznenađen interesovanjem. Čak su izbili i pravi mali ratovi nadmetanja, pri čemu je svaka lokacija dobila između 12 i 25 jedinstvenih ponuđača – mnogo više nego što je njegova kompanija očekivala, rekao je Šerman.

U vrijeme zatvaranja aukcija, TAGeKs-ov veb-sajt je pokazao da je cijeli sadržaj svake lokacije prodat za između 10.000 i 35.000 dolara. To je uključivalo sve, od frižidera i mikrotalasnih pećnica do rezervoara, namještaja i, u nekim slučajevima, dekora.

Pobjednici nisu dobili nikakve pokvarene predmete poput hrane ili ostataka alkohola, ili stvari kao što su šejkeri za so i biber, koje je Red Lobster redistribuirao na svoje lokacije koje još uvijek rade, rekao je Šerman.

Šerman je rekao da je desetine hiljada ljudi posjetilo veb aukcije prije nego što je zatvorena 16. maja. Pobednički ponuđači imali su samo jedan dan da izvuku svoj plijen.

– Znao sam da ljudi zaista imaju strast prema Crvenom jastogu. Nisam znao da je toliko strasti – rekao je Šerman.