Tešanjski ‘Madi’ najbrže rastući brend u bivšoj Jugoslaviji, uskoro na svim tržištima regiona

0

Kompanija Madi iz Tešnja postala je regionalni lider u proizvodnji piletine na Zapadnom Balkanu, i najbrže je rastući regionalni brend na tom polju.

Kompanija se nastavlja razvijati i osvajati nova tržišta. Njihovi proizvodi su već odlično plasirani na tržištima Srbije i Crne Gore, a uskoro planiraju prodor i na ostala regionalna tržišta.

To je potvrdio direktor kompanije Maid Jabandžić u razgovoru za portal Fokus, i to na najvažnijem regionalnom sajmu u Novom Sadu.

Madi je najveći proizvođač piletine na Zapadnom Balkanu. Kad je piletina u pitanju, mi smo najbrže rastući brend u regiji, to pokazuju sve činjenice, svi bilansi. Madi je regionalni lider kada su u pitanju proizvodi od piletine. Tu je naše mjesto, po infrastrukturi, po standardim i po svemu ostalom, rekao je Jabandžić.

Dodaje da kompanija uveliko radi na plasmanu na tržišta izvan Bosne i Hercegovine, i tako će i nastaviti.

Tržište Srbije je dosta dobro prepoznalo brend Madi, a ozbiljno rade u Crnoj Gori gdje su već prepoznatljivi.

U narednom periodu bit će akuelna i druga tržišta. Možda još nije momenat da pričamo o tome, ali Madi ide dalje. Uvijek radimo na novim ugovorima, i vrlo brzo ćemo biti prisutni i u svim ostalim zemljama u regiji, rekao je Jabandžić.

Kako je BiznisInfo ranije objavio, kompanija Madi lani je ostvarila ukupne prihode od 111,3 miliona maraka, u odnosu na 84,5 miliona godinu ranije.

(Fokus / BiznisInfo)