Proizvodi firme iz Gračanice stoje rame uz rame s L'Oréalom i Niveom

0

Proizvodi kompanije OK BIOCOSMETICS iz Gračanice za kratko vrijeme postali su hit na tržištu, prisutni su u svim dm prodavnicama gdje stoje rame uz rame sa L'Oréalom i Niveom, a uskoro bi trebao krenuti i njihov izvoz. 

Vlasnik ove kompanije Muris Okanović za BiznisInfo govori o tome kako je za kratko vrijeme prešao put od ideje do brendiranog proizvoda koji je dobro prihvaćen od građana i daljim poslovnim planovima. 

BI: Kako ste se odlučili za proizvodnju kozmetike s obzirom da u BiH ima malo firmi koje se time bave, dok je strana konkurencija izuzetno jaka?

Ideja da se počnemo baviti proizvodnjom kozmetike je došla kao rezultat istraživanja domaćeg tržišta, gdje smo vidjeli jedan prazan prostor kada je u pitanju visoko kvalitetna prirodna kozmetika.

Naime, istražujući domaće tržište vidjeli smo da na policama trgovina ne možete naći kvalitetan prirodni kozmetički proizvod, a koji je pri tome još i domaći.

Postoje određeni manji domaći proizvođači koji su se bazirali na online prodaju, ali na policama drogerija nisu bili prisutni.

U tom momentu javila se ideja da napravimo jedan domaći brend koji bi obuhvatio kreme za različite tipove kože, od suhe, dehidrirane, osjetljive do masne i problematične kože.

Pored jake konkurencije, a u pitanju su veliki zvučni strani brendovi sintetičke kozmetike, trebalo je napraviti proizvod koji na neki način može privući pažnju kupca.

Shvatili smo da trebamo napraviti brend koji bi bio drugačiji, dizajn koji bi bio drugačiji, te kvalitet koji bi vrlo brzo stekao povjerenje kupaca. Zadatak koji smo sebi zadali bio je zaista veliki.

Ukratko, došli smo do jako kvalitetne francuske profesionalne recepture prirodne kozmetike, napravili brend, dizajn, odnosno kompletan proizvod, i onda shvatili da je najteži dio poslao ostao ispred nas. Kako sa potpuno novim brendom koji je ujedno i domaći, izaći na police nekog trgovačkog lanca?

BI: Kako je došlo do saradnje sa dm-om i imate li namjeru plasirati proizvode i u drugim maloprodajnim lancima?

Kontaktirali smo jedan domaći lanac drogerija, da ih sada ne reklamiramo, poslali ponudu i nikada nakon toga nismo dobili povratnu informaciju. Bio je to jasan znak da smo došli do najveće prepreke koju moramo savladati.

Onda smo se odlučili da kontaktiramo dm drogerie, i na naše veliko iznenađenje probudili smo njihovo interesovanje.

Bili su prijatno iznenađeni samim proizvodima, dizajnom i kvalitetom i tada su nam rekli da baš ovakva paleta proizvoda nedostaje na njihovim policama.

Ušli smo u dm drugom polovinom 2016. godine i za kratko vrijeme napravili zavidne rezultate prodaje s obzirom da je riječ o novom brendu.

Godinu 2016. završili smo uspješno i opravdali povjerenje koje nam je ukazano od strane dm-a. Naša krema BOTOX EFFECT je bila hit krema u dm-ovima širom BiH u drugoj polovini 2016. godine.

Osim ove kreme, zavidne rezultate u prodaji dostigle su i Q 10, BB KREMA ZA ŽENE, TAJNE INKA, BRUSNICA & MANUKA I WITCH HAZEL & ALANTOIN.

Obzirom da smo pozicionirani u svim dm prodavnicama u BiH, smatramo da je bolje energiju usmjeriti na jačanje brenda, unapređenje prodaje i marketing, nego da trenutno energiju trošimo na širenje ka drugim trgovačkim lancima.

BI: Planirate li neku novu investiciju ili eventualno izvoz na neko strano tržište?

Kada je u pitanju investiranje, izvršili smo nabavku mašine za celofaniranje kutija tako da smo je upravo pustili u rad početkom marta 2017. godine.

Na početku smo našeg posla, tako da investiranje u posao je nešto što nam se stalno nameće.

Naš sljedeći cilj je da naše proizvode certificiramo kao organske proizvode i kao takve da plasiramo na strano tržište.

Najviše bismo voljeli da to opet bude kroz dm trgovine jer zaista su neprikosnoveni u pogledu profesionalnosti i korektnosti.

BI: Vaš uspjeh na tržištu je dokaz da proizvodi jedne bh. kompanije mogu parirati svjetskim gigantima, poput L'Oréala ili Nivee. Koliko je teško ostvariti poslovni uspjeh u BiH i šta je najvažnije da bi se to postiglo?

Sada, kada se osvrnemo godinu u nazad, vidimo da smo postigli onaj prvi cilj, koji smo postavili u odgovoru na vaše prvo pitanje.

Nije bilo lahko! Teško je kada nešto stvaraš od nule, ali kada sam sebe ubijediš da je ideja dobra onda ti to daje energiju za dalji rad.

Čast nam je da smo rame uz rame sa velikim brendovima poput L'Oréala ili Nivee i hvala vam što nas poredite sa tako afirmiranim brendovima.

Naš cilj i jeste da kvalitetom proizvoda pratimo vodeće svjetske brendove, ali s jednom razlikom, a to je da mi nudimo 100% prirodne proizvode koji mogu u potpunosti zamijeniti sintetičke, kao mnogo zdravija varijanta.

Na kraju mogu da kažem da je potrebno analizirati potrebe tržišta, na bazi toga stvarati ideje, vjerovati u ideju, postaviti ciljeve i ići ka tim ciljevima bez stajanja.

Prepreke su uvijek ispred nas, život je takav, ne treba posustajati i vremenom se mogu ostvariti ciljevi koje sebi zadamo.