Prije pet godina bili u stečaju, danas dominiraju tržištem

0

Pet godina nakon okončanja stečajnog postupka, fabrika Majevica Srebrenik, poznatija kao Corn Flips, dominira među domaćim proizvođačima takozvanih snack proizvoda.

Od 2013. godine, kada je uspješno okončan stečajni postupak, do danas fabrika je povećala promet za više od 100 posto, dok je broj zaposlenika povećan za oko 50 posto, a Corn Flips je postao jedna od najpotpunijih fabrika ove vrste u BiH, sa fokusom na domaće, ali i tržište EU i regije.

Iako priča o Corn Flipsu kreće još 1980. godine u okviru privrednog sistema Majevica, Corn Flips kakav je danas prepoznatljiv za svoju sudbinu može zahvaliti kompaniji Bingo.

Firma je 2004. godine otišla u stečaj, sa dugovanjima koja su bila kolika je bila i vrijednost cijele fabrike. Dvije godine nakon otvaranja stečaja Bingo je kupio većinu dionica i od tada počinje oživljavanje firme.

– Bio je to veliki rizik za Bingo, biti prvi koji u stečaju kupuje fabriku, sa tolikim problemima, ali počela su intenzivna ulaganja u infrastrukturu i opremu i to nam je osiguralo poslovanje tokom stečaja, ali stvorilo i osnove za ono što danas jesmo – kazao je direktor Majevice d.d. Srebrenik Husnija Avdić za Oslobođenje.

Po okončanju stečajnog postupka izmirene su sve obaveze prema povjeriocima i radnicima, a fabrika je počela nezaustavljivo rasti. Sa osiguranim tržištem, kako domaćim, tako i inostranim, jedini razvojni put Corn Flipsa je bio naprijed, a kako je kazao Avdić, zahvaljujući Bingu, i budućnost ove fabrike nije uopšte upitna.

Moraju stalno napredovati

– Mi jesmo prisutni na domaćem tržištu, kako u Bingovim marketima, tako i u svim drugim većim lancima, ali zahvaljujući Bingu, mi smo otišli i dalje, u zemlje EU, u Srbiju, Makedoniju i Crnu Goru i u tome mi vidimo svoju budućnost. Također, činjenica da smo dio porodice Bingo znači da moramo neprestano napredovati, jer takva je politika i Binga, ali i svakog tržišta. Imperativ nam je nonstop rasti, ulagati u novu opremu, u inovacije, a sve kako bi proizvodi bili pristupačni i konkurentni – dodao je Avdić.

Prije nekoliko godina započela je i vlastita proizvodnja krompira na površini od oko 80 hektara, a uloženo je i mnogo u fabriku, u njeno uređenje, uvođenje ISSO i HACCP standarda, nabavku linija za proizvodnju slanih štapića, čokoladiranih i krem-proizvoda. Instalirana je i najsavremenija hladnjača za krompir kapaciteta oko 1.000 tona. Najprepoznatljivi proizvod je i dalje Gold Flips.

– Mi trenutno nemamo nikakvih briga. Jedina nam je briga da osiguramo kvalitetan proizvod, cjenovno dostupan našim kupcima, a za sve ostalo se brine Bingo – kazao je Avdić, piše Oslobođenje.