Prezentirana kampanja “Na stranu strano, domaće je jače”

0

Danas je u hotelu Holiday u prisustvu vlasnika i menadžera 25 uspješnih bosanskohercegovačkih kompanija prezentirana promotivna kampanja udruženja Kupujmo i koristimo domaće „Na stranu strano, domaće je jače“. Kao i dosadašnje kampanje „Upalimo svjetlo u BiH“, „Volimo BiH“ i „Domaće ili strano? Nije ti to isto“ i nova kampanja promoviše dobrobiti koje za našu ekonomiju i cjelokupno društvo donosi korištenje domaćih proizvoda i usluga, saopšteno je iz Udruženja Kupujmo i koristimo domaće.

U dosadašnjim kampanjama udruženja Kupujmo i koristimo domaće učestvovale su 42 kompanije iz BiH, kako veliki izvoznici, tako i mali porodični obrti koju su zahvaljujući zajedničkom nastupu domaćih proizvođača i ponuđača usluga po prvi put imali priliku da promovišu svoje proizvode.
„Kao domaća kompanija MI Ovako prepoznaje odgovornost koju ima ne samo prema kupcima svojih proizvoda, nego i prema cijelome društvu. Ta odgovornost počinje proizvodnjom vlastitog pilećeg mesa kroz kooperantne usluge domaćih farmera, nastavlja se zapošljavanjem domaćeg kadra, ulaganjem u projekte koji doprinose razvoju ekonomije, te izdvajanjem značajnih sredstava za kulturne, sportske i socijalne projekte. O pozitivnim efektima najbolje govore izvještaji o smanjenju uvoza i povećanju izvoza koji koincidiraju sa početkom naših kampanja,“ istakao je na današnjoj prezentaciji Nedžad Biberović, menadžer kompanije Ovako, jedne od učesnica kampanje.