Predstavljen restilizovani Volkswagen Golf VII

0

Ako su Volkswagenovi modeli, prije svih popularni Golf, iz generacije u generaciju suptilno unapređivani, evolucijom kako dizajna, tako i tehnike, bez prevelikih „eksperimenata“ i „egzibicija“, šta tek onda reći za restilizacije u okviru jedne generacije?!

Upravo njoj je ovih dana podvrgnut popularni Golf VII, koji je dobio diskretno redizajniranu spoljašnjost, enterijer, a tu je i novi 1,5-litarski turbo benzinski motor, kao i novi 7-stepeni DSG mijenjač – sve u cilju opstanka na tržištu do 2019. godine, kada bi trebao da se pojavi njegov nasljednik osme generacije.

golf-7-r-2

Što se tiče modernizacije spoljašnjosti, Golf sada posjeduje svetlosne grupe u LED tehnologiji, umjesto dosadašnjih ksenon farova (naprijed). Takođe, redizajnirani su prednji i zadnji branik, a u ponudi je i nekoliko novih setova točkova, kao i paleta boja.

U enterijeru, koji je takođe modernizovan, sada je opciono dostupan i novi Active Info Display sa digitalnom instrumentacijom, dijagonale 12,3 inča, umesto klasičnog analognog klastera. U slučaju GTI verzije, boja digitalizovane instrumentacije orijentisana je ka crvenoj, dok je kod plug-in hibrida GTE ona dominantno plave boje.

golf-7-r-3

Ono što je zapravo najveća novina jeste 1,5-litarski turbo benzinski TSI agregat, nastao na osnovu aktuelnog EA211 motora. U najsnažnijoj verziji, on oslobađa 150 konjskih snaga i 250 Nm obrtnog momenta, već pri 1500 obrtaja u minuti. Nešto slabija verzija od 130 „konja“ ugrađivaće se u BlueMotion verziju i oslobađati svega 104 g/km CO2.

Sportska GTI verzija dobila je nešto snažniji motor (za 10 KS), te sada oslobađa 230 konjskih snaga dok GTI Performance verzija može da se pohvali sa 245 „konja“. Kada je riječ o najsnažnijoj verziji Golf R, Volkswagen je najavio porast snage sa aktuelnih 300 KS no bez preciznih podataka za koliko.

Izvor: Topspeed, Foto: Volkswagen

Save

Save