Povratak Dr. Martensa u velikom stilu

0

Obuća koja je obilježila više od pola vijeka širom svijeta spremna je za povratak u velikom stilu – Dr. Martens je zabilježio porast prodaje od čak 84%.

Popularne martinke, čizme koje su “krasile” noge britanskih građevinara 1960-tih godina, a svoj veliki uspon doživjele popularizacijom punk-rock scene 1970-tih godina, danas se mogu pronaći na nogama i trendsetera tzv. Generacije Z, naročito onih koji imaju jasan politički stav.

Na policama središnjeg dizajnerskog studija koji se nalazi u poznatoj londonskoj četvrti Camden Town može se pronaći više od 700 modela čizama Dr. Martens, svih boja, veličina i dizajna, što govori u prilog istorijskoj baštini te britanske kompanije.

– Odbijamo da se pokorimo trendovima mode. Naš zadatak je da osmišljamo modele koji će zadržati izvornost istorijskog brenda Dr. Martens – objasnio je Damien Wilson, kreativni direktor kompanije, dodavši da se svake godine proizvede samo 30% novog asortimana.

Ostali proizvodi, tvrdi Wilson, gotovo se podjednako uspješno prodaju već više od pola vijeka. Njihov najpopularniji proizvod i dalje je tzv. 1460 čizma koja je svoje ime dobila po datumu osnivanja kompanije – 1. aprila 1960. godine.

Nakon finansijskih turbulencija koje su firmu 2002. godine gotovo dovele do propasti, brend je prije šest godina otkupila investiciona kompanija Permira za 300 milona funti, a od tada se prodaja gotovo utrostručila.

– Naša ciljna grupa su ljudi s jasnim političkim stavom, nezavisno od toga odnosi li se to na klimatske promjene ili ljudska prava. Buntovnost je trenutno ponovno in, dovoljno je da pogledate oko sebe, širom svijeta događaju se političke promjene koje slobodu dovode u opasnost – izjavio je novi izvršni direktor kompanije Kenny Wilson, dodavši da je “Dr. Martens i dalje stanje uma”, javlja The Guardian.

(Seebiz)