Potres na tržištu: Kinezi preuzimaju njemačkog diva Pumu?

0

Globalno tržište sportske opreme potresa vijest da kineski sportski gigant Anta Sports razmatra preuzimanje njemačkog proizvođača sportske opreme Puma, jednog od najpoznatijih i najvrijednijih brendova u Evropi. Informaciju je prvi objavio američki Bloomberg, pozivajući se na izvore upoznate s pregovorima.

Prema trenutnim saznanjima, Anta Sports još uvijek nalazi u ranoj fazi razmatranja ponude, a nije isključeno da bi se u potencijalnu transakciju mogao uključiti i fond privatnog kapitala.

Nisu poznati detalji o vrijednosti moguće ponude, ali transakcija bi, s obzirom na veličinu brenda, mogla spadati među najveće akvizicije u evropskom sektoru sportske opreme.

Zašto je ovo značajno?

Puma je jedan od najvećih sportskih brendova na svijetu, sa snažnim prisustvom na evropskim i globalnim tržištima. Potencijalno kinesko preuzimanje otvorilo bi pitanja o:

  • promjeni vlasničke strukture jednog od najpoznatijih njemačkih proizvođača,
  • jačanju pozicije kineskih kompanija u globalnom sportskom biznisu,
  • uticaju na konkurenciju među brendovima poput Nikea, Adidasa, New Balancea i Li Ninga.

Ako bi Anta uspjela zaključiti posao, to bi bila jedna od najznačajnijih akvizicija u industriji sportske opreme posljednje decenije.

Reakcija tržišta

Iako su pregovori u preliminarnoj fazi, informacija je imala trenutan uticaj na berzu: dionice Pume snažno su porasle, jer investitori u pravilu pozitivno reaguju na vijesti o potencijalnim preuzimanjima.

Međutim, analitičari upozoravaju da sadašnja kretanja cijene nisu garancija da će ponuda zaista biti i formalizovana.

Šta slijedi?

Za sada nema zvanične potvrde ni iz Anta Sportsa ni iz Pume. Izvori bliski procesu navode da se razgovori mogu ubrzati, ali i potpuno prekinuti, jer od početne faze do konkretne ponude obično postoji veliki broj prepreka, uključujući regulatorne provjere na tržištima EU i Kine, finansijske uslove transakcije i eventualni otpor dioničara i njemačke poslovne zajednice.

Preuzimanje teksta dozvoljeno uz obavezno navođenje izvora i postavljanje linka ka originalnom tekstu na BiznisInfo.ba