Njemački trgovački lanac Lidl ubrzava pripreme za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine. Kompanija gradi objekte širom zemlje, a lista gradova u koje stiže ovaj maloprodajni gigant raste iz dana u dan. Međutim, jedan veliki grad i dalje ostaje izuzetak – Tuzla.
Tuzla je jedan od najvećih urbanih centara u BiH i jedno od najvažnijih tržišta, pa nema sumnje da će Lidl prije ili kasnije stići i ovdje. Ipak, čini se da taj proces ne ide glatko, a glavni problem je pronalazak odgovarajućih lokacija, piše BiznisInfo.ba.
Godinama se špekuliše o mogućim parcelama – ali zvaničnih potvrda još nema
Tokom posljednjih godina u javnosti se više puta spominjalo gdje bi Lidl mogao graditi prodavnicu u Tuzli. Među lokacijama koje su kružile u nezvaničnim informacijama bili su:
- prostor bivše fabrike Aida na Ircu,
- područje Miladija, na adresi Husinskih Rudara 138, gdje se nekada nalazila “Metalotehna d.d. Tuzla”.
Ipak, prema uvidu u zvanične registre, spomenute parcele i dalje su u vlasništvu domaćih kompanija. To znači da nema zvaničnog signala da je gradnja blizu početka.
Kadrovi se traže širom BiH – ali ne i u Tuzli
Lidl je nedavno objavio veliki konkurs za pozicije zamjenika voditelja prodavnica u gotovo svim gradovima u kojima se već gradi ili planira gradnja objekata.
Na listi su se našli brojni veći i manji gradovi, ali Tuzle – nema. To je još jedan indikator da će ovaj grad kasniti za drugima u dolasku Lidla.
Gdje Lidl već gradi ili priprema gradnju?
Lista je duga i stalno se širi. Lidl je već izgradio, gradi, priprema gradnju ili regrutuje kadrove u gradovima: Kakanj, Zvornik, Gradiška, Bihać, Livno, Istočno Sarajevo, Banja Luka, Gračanica, Mostar, Trebinje, Bijeljina, Doboj, Zenica, Brčko, Modriča, Laktaši, Travnik, Sarajevo, Čapljina, Tešanj, Kiseljak, Čitluk, Živinice, Prnjavor…
Očigledno je da Lidl u BiH ne gradi samo nekoliko objekata u najvećim centrima, već planira gusto raspoređenu mrežu duž ključnih ekonomskih i saobraćajnih tačaka u zemlji.
Lepenica: Srce Lidlovog poslovanja u BiH
U Lepenici se privodi kraju izgradnja ogromnog centralnog distributivnog centra, investicije vrijedne oko 100 miliona eura.
Ovaj objekat biće logistička osnova Lidlovog poslovanja u BiH, bez koje nije moguće otvoriti veliki broj prodavnica.
Kada se očekuje otvaranje?
Prema trenutnim procjenama, prve Lidlove prodavnice u BiH mogle bi biti otvorene krajem 2026. ili početkom 2027. godine.
Do tada ostaje da se vidi – hoće li Tuzla i dalje biti jedini veliki grad bez Lidla ili će dobiti svoju lokaciju.
Preuzimanje teksta dozvoljeno uz obavezno navođenje izvora i postavljanje linka ka originalnom tekstu na BiznisInfo.ba



