Svjetski lanac kafeterija Starbaks otvorio je danas svoj prvi kafe u Srbiji, u Tržnom centru Rajićeva u centru Beograda.
To je prvi Starbaks otvoren u nekoj od zemalja bivše Jugoslavije, a osim na latinici natpis Starbaks piše i na ćiriličnom pismu.
“Želimo da budemo dio svakodnevice ljudi koji ovdje žive, da mogu da uživaju ne samo u kafi, već u mjestu gde će moći da rade, vole, žive, sastaju se i budu dio nečeg većeg. To je suština Starbaksa – ljudi, strast, ljubav prema životu i povezivanju”, rekao je Adam Mularuk, predsjednik Starbaksa u kompaniji “AmRest” koja je rukovodilac kafeterija tog brenda za region centralne Evrope.
Građanima Beograda poželio je da u Starbaksu provode divne trenutke sa prijateljima i porodicom.
Regionalni direktor Starbaksa Karol Žuradski je podsjetio da je ta kompanija osnovana 1971. u američkom gradu Sijetlu.
“Tada je putovanje počelo. Mnogo toga se promijenilo od tada, ali sada smo počastvovani da dovedemo Starbaks iskustvo na srpsko tržište i uživamo u šoljici dobre kafe”, rekao je on.
Otvaranju je prisustvovao i zamjenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić koji je “izdejstvovao” da natpis Starbaksa bude i na ćirlici.
Dolazak Starbaksa u Beograd je višestruko značajan, rekao je Vesić navodeći da to nije velika investicija i da ima mnogo većih investicija, ali da je značajna za imidž grada.
Dolazak Starbaksa u neki grad, kaže Vesić, znači da taj grad ima mnogo stranih turista, da je zemlja u koju dolazi bezbjedna odnosno dobra za investiranje i da u toj zemlji raste životni standard.
“Zato sam veoma srećan jer dolazak ove, možda najveće svjetske kompanije kada je u pitanju prodaja kafe, znači da je Srbija prije svega značajna turistička destinacija, da u našoj zemlji ima potencijala i za ovakve brendove i da smo zemlja koja je sigurna za investiranje”, istakao je Vesić.
Naveo je da su pregovori o tome da Starbaks dođe u Beograd trajali dvije i po godine i dodao da je Beograd prvi grad na teritoriji bivše Jugoslavije koji je dobio svoj Starbaks.
“Posebno sam srećan što su prihvatili moju molbu da natpis, osim na latinici, bude i na ćirilici, jer to znači da su pokazali da poštuju našu zemlju, naš jezik i kulturu. Na taj način smo pokazali da i veliki svjetski brendovi mogu da se pilagode našem tržištu”, rekao je Vesić i Beograđane pozvao da dođu i uživaju u još jednom svjetskom brendu koji je došao u glavni grad Srbije, prenijela je agencija Tanjug.