Otvoren novi granični prijelaz Ivanica

0

Međunarodni granični prijelaz Ivanica, između Bosne i Hercegovine i Republike Hrvatske, danas su svečano otvorili predsjedavajući Predsjedništva BiH Dragan Čović i direktor Uprave za indirektno oporezivanje Miro Džakula.

Izgradnja još jednog modernog grančnog prijelaza završena je za manje od šest mjeseci od početka radova, a ukupna investicija koštala je 2 miliona KM. Sredstva su bila osigurana u budžetu UIO.

Granični prijelaz Ivanica urađen je u skladu sa svim standardima Europske unije na teritoriji opštine Ravno, a kao kontrolna tačka na putnom pravcu Trebinje – Dubrovnik. Novoizgrađeni prijelaz zadovoljava sve standarde i tražene potrebe za ubrzanje prometa putnika i roba, a posebno roba koje zahtijevaju fito-sanitarni inspekcijski nadzor.

Prijelaz je izgrađen na 5.000 m2 površine, ima ukupno četiri trake, dvije za ulaz u BiH, dvije za izlaz iz BiH. Prijelaz je urađen na način da postoji dio za putnički promet i dio za teretna motorna vozila. Na terminalu koji se nalazi uz sam granični prijelaz biće smještene i sve inspekcijske službe, čije prisustvo je potrebno zbog kategorizacije graničnog prijelaza i dozvoljenu vrstu roba koje mogu prelaziti preko ovog graničnog prijelaza.

Na prijelazu se nalaze objekti za carinsku službu i graničnu polociju (180m2), inspekcijske organe (90m2), kontrolne kabine (32m2), objekt javnih toaleta (30m2), te nadstrešnice čija je površina 820m2. Granični prijelaz Ivanica opremljen je sa najsavremenijom opremo poput video nadzora, vatrodojavnim sistemom, čitačima tablica i zaustavnim rampama. Rok za završetak izgradnje novog međunarodnog graničnog prijelaza Ivanjica bio je 180 dana od početka radova, koji su okončani i prije postavljenih rokova.

Izvođač radova bila je kompanija HERCGRADNJA d.o.o. Bileća, dok je projektant bila kompanija “ČOVJEK I PROSTOR” d.o.o. Mostar. Ukupna vrijednost izgradnje novog graničnog prijelaza Ivanica iznosila je 2 miliona KM (1,7 milona KM izgradnja i 300.000 KM ekproprijacija zemljišta), i finansirana je iz budžeta UIO.