Održana kreativna radionica u najmodernijoj tvornici slastica, kolačima obradovali djecu bez roditeljskog staranja

0

U najmodernijoj tvornici slastica u BiH i regiji Hoše komerca održana je prva interaktivna radionica tima poslastičara tvornice i bosanskohercegovačkih food blogerica. Sve kolače spremljene tokom radionice, Hoše komerc poklonio je djeci Doma bez roditeljskog staranja na Bjelavama.

„Cilj radionice je bio upoznati blogerice sa recepturama, vrhunskom tehnologijom kojom raspolažemo i standardima kvalitete kakavi se susreću u svjetskim tvornicama slastica. Radionica je rezultirala razmjenom iskustava, ugodnim druženjem i upoznavanjem s načinom praktičnog rada u našoj tvornici “, izjavila je Maida Muratović tehnolog i šefica proizvodnje.

Poslastičari Mirsad Dizdar i Elvir Dizdar, vodili su program kreativne radionice. Po godinama i radnom iskustvu najstariji su uposlenici tvornice, a kao poslastičari Hoše komerc kompanije rade već 11 godina.

„Radionica je pun pogodak. Puno toga sam danas naučila. Moram priznati da se do sada zbog nedostatka vještina nisam pretjerano angažovala u pripremi slastica, ali me ova radionica zaista ohrabrila da stečena znanja primjenjujem češće u svojoj kuhinji“, kazala je blogerica Ines Destanović.

Pored predstavljanja visokih tehnoloških performansi i opreme specijalizirane za ovu oblast, tokom radionice blogerice su imale priliku degustirati neke od mnogobrojnih vrsta torti, kolača i šnita.

U asortimanu slastica zastupljeni su zaliveni i suhi kolači, kolači sa punjenjem (torte), kao i kolači bez punjenja.  Svi se kolači mogu kupiti u devet Hoše marketa u Kantonu Sarajevo, a uskoro počinju i sa distribucijom u druge trgovine. U Hoše tvornici slastica veoma se polaže na sigurnost proizvodnje hrane i kvalitet sirovina. Trenutno, u tvornici radi 15 radnika, sa tendencijom daljeg rasta uposlenih. Inače ukupno, sa svim poslovnim segmentima, kompanija zapošljava 245 radnika.

Radionica je završena prigodnim ručkom i druženjem sa blogericama. Posebna radost priređena je najmlađima, jer je Hoše komerc odlučio donirati sve slastice spremljene tokom radionice djeci «Doma za djecu bez roditeljskog staranja» poznatijeg kao Dječiji dom Bjelave u Sarajevu.