U avgustu se očekuje spajanje čelične konstrukcije a radovi će biti završeni do kraja maja 2022. godine. Do sada je završeno oko 60 posto svih planiranih radova.
Ministar komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine Vojin Mitrović, s direktorom Autoputeva Republike Srpske Dušanom Topićem, predstavnicima izvođača radova Integral inženjeringa a.d. Laktaši i nadzora Instituta IGH d.d. Zagreb, obišao je gradilište na mostu preko rijeke Save kod Gradiške te je tom prilikom konstatirano da radovi teku planiranom dinamikom.
Kako je rekao ministar Mitrović, razlog posjete gradilištu je upoznavanje s trenutnim stanjem na izgradnji dionice i samog mosta na Savi koji omogućava spajanje Koridora 10 i autoceste Gradiška – Banja Luka, a čime će se ubrzati promet robe i kapitala u interesu svih građana BiH.
– Most preko rijeke Save će u skorijoj budućnosti već postojeću autocestu Gradiška – Banja Luka povezati s mrežom evropskih autocesta, što ima izuzetan značaj za građane i privredu Bosne i Hercegovine, ali i regiona – naglasio je Mitrović.
Izgradnjom mosta, napomenuo je, otvaraju se vrata prema Evropskoj uniji i povezuje se na mrežu evropskih cestovnih koridora, a autocesta dobija punu funkciju, čime će se omogućiti i brži razvoj ovog dijela zemlje.
Most Gradiška čiji je završetak planiran za proljeće naredne godine spojit će bh. autocestu s planiranom brzom cestom s hrvatske strane koja bi išla od granice s Bosnom i Hercegovinom preko Virovitice i Okučana do granice s Mađarskom.
Izgradnjom ove dionice, zajedno s mostom preko rijeke Save, te već izgrađenim carinskim terminalom na teritoriji BiH, očekuje se značajno rasterećenje postojećeg graničnog prijelaza u Gradišci.
Također, očekuju se i značajne uštede u vremenu prilikom prelaska granice, te brže i sigurnije putovanje, saopćeno je iz Ministarstva komunikacija i prometa BiH.
Direktor “Autoputeva Republike Srpske” Dušan Topić istakao je da će spajanjem čelične konstrukcije mosta u avgustu biti završen najzahtjevniji dio izgradnje, dodajući da se intenzivno radi saobraćajnica od mosta do graničnog prelaza u Gradišci.
“Vezna saobraćajnica sa naše strane dužine 500 metara je sastavni dio ovog ugovora. Svaka strana finansira svoj prilaz mostu, a izgradnja mosta je pola-pola. Prilazna saobraćajnica sa hrvatske strane je predmet novog ugovora i ti radovi trebaju da počnu ubrzo, a mislim da će teći dobrom dinamikom s obzirom na to da isti izvođač nastavlja i te radove”, rekao je Topić.