Citroën je redefinirao nivoe opreme svih svojih vozila, koja će od sada biti dostupna, umjesto u pet, u tri izvedbe YOU, PLUS i MAX od kojih će svaka nuditi pet paketa opcija. Obnovljeni prodajni asortiman Citroën vozila bit će transparentniji i jednostavniji. Time će se klijentu pružati bolje iskustvo kupovine, a istodobno će ovaj asortiman odražavati nove potrošačke trendove.
Novi nazivi osmišljeni su kako bi što više ispunili očekivanja klijenata fokusirajući se na ono što klijenti zapravo koriste. Posljedično, zbog veće transparentnosti, klijenti će imati bolje iskustvo s markom Citroën.
Citroënova želja da pojednostavi svoj prodajni asortiman vozila također će dovesti do konkurentnijih cijena i kraćih rokova isporuke zbog smanjenja raznolikosti koja stvara veću složenost. Ovakav pristup u potpunosti odgovara novim potrošačkim navikama, posebno u današnjem digitalnom svijetu, i želji marke da pristupi pravednijoj i uravnoteženijoj cjenovnoj politici u svim državama.
Važna novost u definiranju nivoa opreme Citroën vozila omogućuje da će za svaki model biti dostupna tri nivoa opreme za koje će se moći birati između najviše pet paketa opcija. Od sada će sve biti usmjereno na tri nivoa opreme YOU, PLUS i MAX, koji će zamijeniti dosadašnje izvedbe Live, Feel , Feel Pack, Shine i Shine Pack.
Ova promjena je stupila na snagu 1. septembra kao odgovor na zahtjeve klijenata i prodajne mreže za jednostavnijom i jasnijom ponudom. Omogućujući lakše razumijevanje bogatijih nivoa opreme i različitih dostupnih opcija, Citroën će olakšati proces kupovine i povećati povjerenje svojih klijenata. Ponudom odgovarajuće prilagođenih nivoa opreme i dobro konstruiranih paketa opcija, marka će ponuditi rješenja prilagođena potrebama i životnom stilu klijenata.
Pojednostavljen asortiman vozila, usmjeren na ono što je potrebno
Pet postojećih izvedbi, Live, Feel , Feel Pack, Shine i Shine Pack sada se zovu YOU, PLUS i MAX. Obnova prodajnog asortimana vozila dovest će do konciznije ponude, koja će klijentima omogućiti lakše razumijevanje različitih nivoa opreme i dostupnih opcija bez reduciranja sadržaja ponude.
Ponuda je koncipirana prema potrebama klijenata tako da su nivoi opreme prilagođeni njihovim željama i životnom stilu. Prodajni asortiman usmjeren je na široki krug potrošača i nudi odgovarajuću razinu opreme za svaki cjenovni razred.
Bez detaljnog predstavljanja pojedinosti svakog modela, možemo reći da svi dijele koncept stila i udobnosti, koji se zaista smatraju pravim zaštitnim znakovima marke Citroën. Na modelima C4 i C4 X, na primjer, prvi nivo opreme YOU pruža direktni pristup Citroënovom svijetu udobnosti sa serijskom opremom kao što je ovjes s progresivnim hidrauličkim graničnicima, dobra razina povezivanja uz 10” ekran na dodir i teško očekivane sisteme za pomoć u vožnji, kao što su zadnji parking senzori. Kod nivoa opreme PLUS doživljaj Citroëna još je prisutniji zahvaljujući sjedalima Citroën Advanced Comfort, kameri za vožnju unazad i 18” aluminijskim felgama. Nivo opreme MAX nudi još više opreme koja olakšava život u vozilu poput hands-free pristupa i pokretanja, povezivog navigacijskog sistema, ekrana u visini očiju
i prilagodljivog tempomata s funkcijom Stop & Go. Naravno, nismo zaboravili na stilski imidž, jer su tu zatamnjena stražnja stakla i 18” felge s dijamantnom obradom.
Kako bi ponuda bila što jednostavnija, dostupno je najviše pet paketa opcija za svaki nivo opreme, a klijent i dalje može sam odabrati boju karoserije. Na temelju analize narudžbi i povratnih informacija klijenata odlučili smo se za navedene pakete kako klijenti ne bi morali tražiti i birati između raznih dostupnih opcija koje najbolje odgovaraju njihovom profilu. Za modele C4 i C4 X tu je paket za tehnofile koji uključuje bežično punjenje, sistem Visio 360° za lakše parkiranje i sistem autonomne vožnje Level 2 s funkcijom Highway Driver Assist i također paket koji uključuje funkcije kao što je grijanje sjedala i volana.
U međuvremenu, i dalje će biti dostupne ograničene serije koje će obogatiti ponudu u pravom trenutku. To će biti zadatak nove kolekcije Ë-SERIES u bliskoj budućnosti.
Poboljšanje korisničkog iskustva
Odlukom o obnovi prodajnog asortimana vozila, Citroën također potvrđuje želju za poboljšanjem iskustva kupovine za svoje klijente, a ujedno želi smanjiti troškove i skratiti rokove isporuke.
Za realizaciju ovog cilja potrebno je saslušati očekivanja klijenata. Jedan od korisnih alata je program Citroën Advisor, koji klijentima omogućuje objavu komentara i mišljenja o proizvodima, prodajnim mjestima i uslugama marke na potpuno transparentan način.
Uz jednostavniju i pregledniju ponudu klijentima će biti lakše izabrati ono što traže. Uži prodajni asortiman učinit će proces kupovine manje kompliciranim, a cjelokupno iskustvo bit će lakše i ugodnije.
Poboljšanje ovog procesa odrazit će se i na prodajnim mjestima. Citroën se i dalje oslanja na stabilnu prodajnu mrežu koja se neprestano razvija kako bi zadovoljila potrebe klijenata. Jasnija ponuda koja je bolje prilagođena očekivanjima klijenata stvara atmosferu povjerenja i transparentnosti prilikom kupovine.
Pojednostavljenje prodajnog asortimana također je važna prednost s aspekta novih potrošačkih trendova, posebno u današnjem digitalnom svijetu. S obzirom da je web stranica prvi medij na kojem klijenti traže informacije o novom modelu, njezin sadržaj mora biti sažet, a informacije prezentirane jasno i transparentno. A upravo to nudi nova ponuda marke Citroën.
Smanjenje raznolikosti također omogućuje optimizaciju proizvodnje, lakše upravljanje zalihama i bolju kontrolu troškova. Za klijente to znači niže cijene i prije svega kraće rokove isporuke. To je važan čimbenik za Citroën, popularnu marku koja nastoji ponuditi konkretne odgovore na društvene izazove.