Njemačka željeznica i kompanija Simens su u subotu testirale svoj najnoviji prototip voza velike brzine, Velaro Novo, duž rute Erfurt–Lajpcig/Hale koji je ostvario rekordnu brzinu od 405 kilometara na sat.
Na sredini voza bio je mjerni vagon pun senzora, koji je vukla lokomotiva projektovana za takve brzine. Zabiljržena je brzina od 405 km/h. Prethodni rekord na ovoj ruti bio je 333 km/h, rekla je portparolka željeznice, prenosi Bild.
Voz Velaro Novo još uvijek nije dio sistema njemačke željeznice. Trenutni ICE vozovi su bazirani na starijim serijama Velaro.
Skoro svi ICE vozovi su tehnički sposobni da postignu brzine preko 300 km/h.
Međutim, trošne pruge, uske udaljenosti između stanica i preopterećena mreža često usporavaju vozove, dodaje Bild.
Brza pruga između Erfurta i Lajpciga, otvorena 2015. godine, projektovana je za maksimalnu brzinu – i prema podacima Dojče bana, još uvek je u vrhunskom stanju, prenijela je agencija Tanjug.