Nestlé u Novom normalnom – stabilna kompanija koja doprinosi zajednici

0
  • U prvom kvartalu 2020. godine kompanija Nestlé Adriatic u BiH zabilježila je organski rast od 4,7% i prodaju od 4.6 miliona švicarskih franaka
  • Zabilježen je rast prodaje u kategorijama instant kafe, gotove hrane i dodataka jelima, dječje hrane, te hrane za kućne ljubimce
  • Edukacija osnovnoškolaca o važnosti pravilne prehrane, te inicijative za očuvanje okoliša u fokusu

Nestlé predstavio dobre poslovne rezultate za Bosnu i Hercegovinu za prvi kvartal, nove trendove i inovacije u asortimanu, kao i odgovor kompanije na potrebe lokalne zajednice.

Poslovni rezultati kompanije Nestlé za prvi kvartal 2020. pokazuju organski rast od 4.3% i stvarni interni rast od 4.7% na globalnom nivou (prodaja 20.8 milijardi CHF), te organski rast od 4.7% u Bosni i Hercegovini (prodaja 4.6 miliona CHF).

“Prethodnih nekoliko mjeseci, mojih prvih na poziciji voditelja prodaje u BiH, su nam dodatno pokazali da je naš cilj poboljšanja kvaliteta života i doprinosa zdravijoj budućnosti važniji nego ikad. Od naših tvornica, pa do lanca opskrbe, svakodnevno radimo kako bismo osigurali da i dalje zadovoljavamo prehrambene potrebe brojnih porodica u ovim izazovnim vremenima. Danas je poslovanje dosta drugačije nego prije tri mjeseca – značajan je porast e-poslovanja i važnost blizine mjesta kupovine. Kupovine su postale manje učestale, ali obimnije i uz visoku osjetljivost potrošača na cijene. Sve su to smjernice koje određuju nastavak našeg puta, a kojim ćemo se voditi prilikom širenja trenutne ponude i kreiranja prodajnih planova“, izjavio je Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé za Bosnu i Hercegovinu, kojeg su na novoj poziciji dočekali izazovni prvi mjeseci.

Posljednja istraživanja ponašanja potrošača u regiji ukazuju na povećanje vremena provedenog s porodicom, veliki porast aktivnosti kuhanja, uz koju se veže i korištenje svježih namirnica, te priprema zdravijih obroka.

Kao rezultat, pokazuju istraživanja, potrošači će birati prirodne i zdrave proizvode, uz sklonost kupovini proizvoda koji poboljšavaju imunitet ili pridonose zdravstvenoj dobrobiti.

„Bosanci i Hercegovci vole kuhati i mi im želimo pomoći u pripremi ukusnih i hranjivih jela. 95% našeg MAGGI i THOMY asortimana danas je bez konzervansa, umjetnih aroma i boja, uz dodatak morske soli, te više povrća i cjelovitih žitarica. Na tom putu, lansirali smo i inovaciju na bh. tržište, dodatak jelima s povrćem, „Magija okusa“, dodao je Dukić.

Sastavni dio poslovanja svake kompanije mora biti briga za zaposlenike, lokalnu zajednicu i poslovne partnere, istakao je Dukić. S tim ciljem, Nestlé je preuzeo obavezu i dalje ostati podrška bh. društvu, kontinuirano podržavati njegov daljnji razvoj i napredak, te u budućnosti poduzimati aktivnosti s ciljem očuvanja i zaštite resursa za buduće generacije.

Paralelno, implementacijom projekta Nestlé Zdravo! tokom prethodnih osam godina, kompanija je u edukaciju osnovnoškolaca o pravilnoj prehrani i važnosti fizičke aktivnosti uložila pola miliona KM. Implementacija ovog projekta se nastavlja, a u 2020. godini djelom projekta je 3.200 djece i 1.000 roditelja, iz 32 škole.

„Nestlé treba djelovati kao StartUp te biti agilan, kontinuirano razvijati timove s poduzetničkim razmišljanjem i pokazati solidarnost s društvom u cjelini”, poručio je za kraj Dukić.