Prodaja Volkswagen grupe u Kini pala je za 14 posto u 2021. godini zbog problema u snabdijevanju i nestašici poluprovodnika, saopštio je u utorak šef kineskog ogranka automobilskog diva Stephan Wöllenstein.
Najviše je pala prodaja velikih brendova, poput Volkswagena i Škode, dok je luksuzni brend Audi prošao puno bolje s padom prodaje od tek 3,6 posto, naveo je Wöllenstein.
Porsche je uspio prodati osam posto više automobila, a prodaja Bentleya porasla je čak 43 posto, dodao je čelnik VW China, napominjući da je cijelo kinesko tržište poraslo četiri posto, piše Autopress.
Tržišni udio Volkswagen grupe u Kini dugo se držao na nivou od 14 odnosno 15 posto, a prošle je godine pao na 11 posto.
Godina 2021. bila je “poprilično teška”, zaključio je šef VW China.
Ove godine “želimo natproporcionalno vratiti ono što smo prošle godine natproporcionalno izgubili”, dodao je.
Tržište u cjelini trebalo bi po njegovim riječima porasti četiri posto, a Volkswagen želi rasti 15 posto.