Qatar Tourism (QT), vladino tijelo za upravljanje turizmom, potvrdio je da je od januara do augusta ove godine Državu Katar posjetilo više od 2,56 miliona turista iz cijelog svijeta, čime je premašena brojka dolazaka ostvarenih tokom cijele prošle godine kada je u toj zemlji Arapskog zaljeva inače održano Svjetsko prvenstvo (SP) u nogometu, jedno od najboljih ikad viđenih, javlja Anadolu.
Kako prenosi katarska državna novinska agencija QNA, broj ostvarenih posjeta predstavlja povećanje od čak 157 posto u odnosu na isti period prošle godine.
Katar posjećuju turisti iz cijelog svijeta, a među prvih deset zemalja po broju posjeta su Saudijska Arabija, Indija, Njemačka, Sjedinjene Američke Države, Kuvajt, Oman, Bahrein, Velika Britanija, Ujedinjeni Arapski Emirati (UAE) i Pakistan.
Inače, nakon FIFA Svjetskog prvenstva, koje će ljubiteljima nogometa ostati u sjećanju po najboljoj finalnoj utakmici ikada, ta zaljevska država se nastoji pozicionirati kao vodeća globalna turistička destinacija, nastavljajući tako korake u provedbi planova o svojoj ekonomskoj diverzifikaciji.
Tokom proteklih mjeseci, Qatar Tourism je pokrenuo nekoliko uspješnih kampanja i inicijativa usmjerenih na jačanje katarskog turističkog sektora i podizanje globalne svijesti o proširenoj ugostiteljskoj ponudi, gdje je Katar predstavljan kao “spoj modernosti i kulturne autentičnosti”. U međuvremenu, Doha je izabrana je za prijestolnicu arapskog turizma.
U saopćenju QT se navodi da najnovije postignuća svjedoče o rastućoj globalnoj poziciji Katara kao vodećeg turističkog odredišta, statusa na koji je utjecalo uspješno domaćinstvo Mundijala, koje je ujedno Katar postavilo na međunarodnu turističku mapu svijeta. Turistički sektor ove zemlje je, također, potaknut produženjem validnosti popularne Hayya kartice do 2024. godine, kao i ponovnim pokretanjem platforme Hayya, koja sada predstavlja vodeći portal za putnike kojima je potrebna viza za ulazak u Katar.
“Rast broja međunarodnih posjetitelja u Kataru je plod strategije Qatar Tourisma da iskoristi zamah najvećeg globalnog sportskog događaja krajem prošle godine. Usredotočujući se na naša prioritetna tržišta, kao i višestruki pristup, koji ima u vidu snažne napore i inicijative u našim strateškim stubovima, uspjeli smo ugostiti posjetitelje iz svih krajeva svijeta…”, kazao je predsjednik Qatar Tourisma i izvršni direktor Qatar Airways grupe Akbar Al Baker, prenosi QNA.
Uz to, Qatar Tourism je “zavirio” u sve segmente poslovnog turizma, nastojeći pokazati vrhunska dobra zemlje, što uključuje njezinog respektabilnog nacionalnog avio-prijevoznika, nagrađivane aerodrome, potpuno novi saobraćajni sistem…
Rast broja posjetitelja je, također, posljedica pojačanog fokusa na katarski kruzerski turizam. Novoobnovljena luka u zemlji strateški je smještena u srcu Dohe, što posjetiteljima omogućuje da maksimalno iskoriste svoj kratki boravak u glavnom gradu.
Arapska prijestolnica turizma će do kraja godine ugostiti niz međunarodno respektabilnih događaja kao što su Međunarodni sajam automobila u Ženevi (GIMS) 2023., utrka Formule 1 za Veliku nagradu Katara 2023., Expom 2023., potom MotoGP 2023., Qatar GKA Freestyle Kite World Cup 2023. za ljubitelje kitesurfinga…, pa sve do Disney-on-Ice i Lusail Winter Wonderlanda, programa za najmlađe posjetitelje. Sve će to biti odlična prilika da se ukupan broj turista do kraja godine dodatno poveća.
U aprilu ove godine je objavljeno da katarski zvaničnici očekuju porast turističkih posjeta od 347 posto u odnosu na 2022. godinu. Ovaj rast će se djelomično temeljiti na nizu novoorganiziranih festivala i popularnih turističkih događanja.